  • 1. Data: 2010-07-12 08:52:32
    Temat: Jak odstraszyc dzieciola ?
    Od: "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl>

    Witam !
    Mam na dzialce w lesie drewniany dom w ktorym ostatnio dzieciol chce sobie
    koniecznie zrobic dziuple :-(
    Zmasakrowal mi totalnie cala jedna sciane w kilku miejscach .
    Czy jest jakis sposob zeby Go trwale odstraszyc ?
    Troche mi glupio strzelac do niego z wiatrowki bo bardzo lubie i sznuje
    ptaki , ale nie moge sobie pozwolic na tolerowanie az takiego ptasiego
    wandalizmu

    Pozdrawiam :

    Mr.MAKARENA

    5270 (20100711) __________

  • 2. Data: 2010-07-12 08:57:22
    Temat: Re: Jak odstraszyc dzieciola ?
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Jak jest dzięcioł to w drewnie są jakieś robale, które on uwielbia wcinać

  • 3. Data: 2010-07-12 09:03:17
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zmasakrowal mi totalnie cala jedna sciane w kilku miejscach .
    > Czy jest jakis sposob zeby Go trwale odstraszyc ?

    Tymczasowo obić blachą.

    Pozdrawiam stalowo
    skryba

  • 4. Data: 2010-07-12 09:04:43
    Od: "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl>

    > Jak jest dzięcioł to w drewnie są jakieś robale, które on uwielbia wcinać

    Nieprawda , ten dzieciol nie szuka pozywienia tylko chce sobie zrobic M1 na
    zime :-(

    Pozdrawiam :

    Mr.MAKARENA

    5270 (20100711) __________

  • 5. Data: 2010-07-12 09:05:23
    Od: "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl>

    > Tymczasowo obić blachą.

    Caly dom ?

    Pozdrawiam :

    Mr.MAKARENA

    5270 (20100711) __________

  • 6. Data: 2010-07-12 10:07:43
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    To drewno nie masz niczym impregnowane / malowane ?
    Ew. pewnie jakimś "ekologicznym" / wodorozcieńczalnym / nieśmierdzącym ?

    > Tymczasowo obić blachą.

    Koszty ...
    Może odstraczacz ultradźwiękowy ?
    Ale ktoś raportował, że szpaki szybko się przyzwyczajają ...

    Pzdr

    JKK

  • 7. Data: 2010-07-12 10:30:47
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl> wrote in message

    > Nieprawda , ten dzieciol nie szuka pozywienia tylko chce sobie zrobic M1
    > na zime :-(

    Powieś mu budkę albo na domu, albo na drzewie - jeżeli takie rośnie u
    Ciebie.
    Myślę, że ostukuje jednak za pożywieniem - ma nosa i to twardego...

  • 8. Data: 2010-07-12 10:38:16
    Od: "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl>

    > Powieś mu budkę albo na domu, albo na drzewie - jeżeli takie rośnie u

    Wisza , nawet kilka , njblizsza jakies 4 matry od sciany

    > Myślę, że ostukuje jednak za pożywieniem - ma nosa i to twardego...

    Niemozliwe , dom jest nowy ma dwa lata ..

    Pozdrawiam :

    Mr.MAKARENA

    5270 (20100711) __________

  • 9. Data: 2010-07-12 11:07:00
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Wisza , nawet kilka , njblizsza jakies 4 matry od sciany

    > Niemozliwe , dom jest nowy ma dwa lata ..

    Hm, a co to przeszkadza? Nasączyłaś drewno jakimś X-chronem?

  • 10. Data: 2010-07-12 11:11:44
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    > Caly dom ?

    Przecież tylko w kilku miejscach dziobie.
    Taniej wyjdzie skromne rusztownie dla kota. Koty ptaszorom poganiają "kota".

    Pozdrawiam sprytnie
    skryba