  • 1. Data: 2010-02-23 12:26:41
    Temat: demontaz klimatyzacji
    Od: "LUKAS" <q...@o...pl>

    Witam

    Firma, kotra mi montowala klime olala mnie i nie chce im sie zdemonotwac
    klimy , bo niby sa bardzo zajeci.

    Wie ktos czy jest jakas kolej rzeczy przy demontazu ? Agregat jest ne zew.
    scianie, a dmuchawa od wew. strony sciany, rurki maja raptem moze 1 m

    Od czego zaczac, zeby czegos tam nie zapowietrzyc albo uszkodzic?

  • 2. Data: 2010-02-23 15:58:40
    Temat: Re: demontaz klimatyzacji
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Wie ktos czy jest jakas kolej rzeczy przy demontazu ? Agregat jest ne zew.
    > scianie, a dmuchawa od wew. strony sciany, rurki maja raptem moze 1 m

    > Od czego zaczac, zeby czegos tam nie zapowietrzyc albo uszkodzic?

    od wypompowania czynnika chłodzącego do szczelnego zbiornika
    nie sadzę żebyś miał sprzęt do tego....

  • 3. Data: 2010-02-23 16:36:01
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Uzytkownik "LUKAS" <q...@o...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > scianie, a dmuchawa od wew. strony sciany, rurki maja raptem moze 1 m
    >
    > Od czego zaczac, zeby czegos tam nie zapowietrzyc albo uszkodzic?

    Samodzielnie pozostaje ci tylko wypuscic czynnik "w powietrze" i do konca zycia spac
    ze swiadomoscia ze zostales wrogiem ekologów, choc moim przyjacielem (przyczyniles
    sie do globalnego ocieplenia).

  • 4. Data: 2010-02-23 18:14:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    LUKAS wrote:
> [...]
    > moze 1 m
    > Od czego zaczac, zeby czegos tam nie zapowietrzyc albo uszkodzic?

    koledzy ci dają bzdurne rady...

    poszukam procedury, bo nie pamiętam.

    można przepompowac czynnik do jednostki zewnętrznej.

  • 5. Data: 2010-02-24 08:22:40
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > Samodzielnie pozostaje ci tylko wypuscic czynnik "w powietrze" i do konca
    > zycia spac ze swiadomoscia ze zostales wrogiem ekologów, choc moim
    > przyjacielem (przyczyniles sie do globalnego ocieplenia).

    Przeciez jest glosno ostatnio, ze ludzie jednak nie maja wplywu na globalne
    ocieplenie :)

  • 6. Data: 2010-02-24 15:50:28
    Od: "stefan" <m...@g...pl>

    Zamknij zawór na tłoczeniu, podłącz sie manometrami włącz klime i bedziesz
    widział jak ci cały czynnik wejdzie w jednostke zewn. zamknij ssanie wyłącz
    klime i rozkręcaj. Tyle w temacie
    pozdr.