  • 1. Data: 2009-12-16 18:32:00
    Temat: demontaż okapu Gorenje
    Od: "Jerzy Rynio" <j...@d...pl>

    Może ktoś wie jak zdenotować okap Gerenje model chyba ten
    http://www.gorenje.pl/kuchnia/zmywarki/okapy?c=23776
    3
    Choć moj jest dużo starszy model kupiony ok. 4 lat temu.
    Przestało działać oświetlenie i zanim oddam ew. do serwisu muszę sam
    zobaczyć. tylko nie widzę żadnych śrub...

  • 2. Data: 2009-12-16 18:45:22
    Temat: Re: demontaż okapu Gorenje
    Od: "Jerzy Rynio" <j...@d...pl>

    "Jerzy Rynio" <j...@d...pl> napisał(a):
    > Może ktoś wie jak zdenotować okap Gerenje model chyba ten

    miało być zdemontować

  • 3. Data: 2009-12-16 19:56:13
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    Jerzy Rynio pisze:

    > miało być zdemontować

    http://www.e-commerce.pl/pliki/Okapy/Instrukcja-obsl
    ugi-Gorenje-DTG6455BX-39563.pdf

    --
    pozdr. Jerzy

  • 4. Data: 2009-12-16 20:12:11
    Od: "Jerzy Rynio" <j...@d...pl>

    > http://www.e-commerce.pl/pliki/Okapy/Instrukcja-obsl
    ugi-Gorenje-DTG6455BX
    > -39563.pdf

    Taką instrukcję to ja mam. Chodzi mi o dotarcie do sterowania elektrycznego
    okapu, coś nie łączy bo jak stukałem to się oświetlenie okapu załączało ale
    teraz nawet stukanie nie pomaga...

  • 5. Data: 2009-12-16 20:21:36
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jerzy Rynio" <j...@d...pl> napisał w wiadomości
    pl...
> [...]
    > elektrycznego
    > okapu, coś nie łączy bo jak stukałem to się oświetlenie okapu załączało

    Na pewno padł halogen. One tak mają, że czasem sie wyłączą i stukanie
    pomaga, ale za jakiś czas się jednak przepala. Mam nadzieję, że to
    sprawdziłeś w pierwszej kolejnosci.

  • 6. Data: 2009-12-16 21:49:35
    Od: "Jerzy Rynio" <j...@d...pl>

    > Na pewno padł halogen. One tak mają, że czasem sie wyłączą i stukanie

    wymiana żarówki halogenowej nie pomogło:( dlatego chcę rozebrać

  • 7. Data: 2009-12-17 14:04:16
    Od: "Qwinto" <q...@g...pl>

    "Jerzy Rynio" <j...@d...pl> wrote in message
    pl...
    > Chodzi mi o dotarcie do sterowania elektrycznego
    > okapu, coś nie łączy bo jak stukałem to się oświetlenie
    > okapu załączało ale teraz nawet stukanie nie pomaga...

    Spróbuj zdjąć kratkę filtra od dołu okapu i szukaj dalej. W moim można się
    w ten sposób dostać do elektroniki.

    Qwinto