  • 1. Data: 2009-12-16 14:58:24
    Temat: wykup strychu i przerobienie go na mieszkanie
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam możliwość kupić ok 100mkw strychu w bloku w którym mam mieszkanie
    Zgode wiekszości wspolnoty na wykup uzyskam bez problemu jak myśle. Kasa
    która zapłace za ten strych(ok 200zł/mkw) pójdzie na fundusz remontowy)
    Strych ten planuje przerobic na mieszkanie.
    Czy nie czzekaja mnie jakieś skomplikowane pułapki, formalności itp.?

    Krzysiek

  • 2. Data: 2009-12-16 15:19:38
    Temat: Re: wykup strychu i przerobienie go na mieszkanie
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > Strych ten planuje przerobic na mieszkanie.
    > Czy nie czzekaja mnie jakieś skomplikowane pułapki, formalności itp.?

    Projekt + pozwolenie na budowę. A jak tam dach? Nie przydałoby się go
    remontować lub zrobić jakieś dodatkowe lukarny?

  • 3. Data: 2009-12-16 15:25:19
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    wiadomości news:hgb4hb$ocf$1@newsread1.aster.pl...
    > Projekt + pozwolenie na budowę.

    To wiem

    >A jak tam dach? Nie przydałoby się go remontować lub zrobić jakieś
    >dodatkowe lukarny?

    Dach był remontowany 3 lata temu i jest ok. Mam w tym bloku mieszkanie od
    kilku lat, jestem w zarządzie wspólnoty więc zadbałem o takie sprawy
    Lukarny tez tam zbędne. To jest bardzo wysoki dach więc bedzie tam jeszcze
    miejsce na antresole antresole
    ale to juz są szczegóły techniczne z którymi sobie poradzę.

    Zastanawiam się tylko jak bedzie z cżęsciami wspólnymi budynku. Jak wykupie
    strych to zmienia się wszystkim udziałuy w częściach wspólnych budynku. Czy
    do notariousza wszystkich lokatorów będe musiał prowadzać? A jak którys nie
    zechce iśc do notariusza?
    Takich problemików w sumie sie boje

    Krzysiek

  • 4. Data: 2009-12-16 15:34:44
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > budynku. Czy do notariousza wszystkich lokatorów będe musiał prowadzać? A
    > jak którys nie zechce iśc do notariusza?

    Teoretycznie tak jest. Praktycznie niestety nie wiem, bo uczestniczyłem
    powiedzmy w takich pracach zmierzajacych do adaptacji strychu, ale nigdy nie
    w końcowej formalizacji.

  • 5. Data: 2009-12-16 15:36:10
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Teoretycznie tak jest. Praktycznie niestety nie wiem, bo uczestniczyłem
    > powiedzmy w takich pracach zmierzajacych do adaptacji strychu, ale nigdy
    > nie w końcowej formalizacji.

    Podejrzewam, że analogicznie do sprzedaży miejsc parkingowych to
    współwłaściciele udzielają jednej osobie pełnomocnictwa i tylko ta jedna
    osoba stawia się na akt notarialny.

  • 6. Data: 2009-12-17 08:17:33
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    wiadomości news:hgb5gb$p4g$1@newsread1.aster.pl...

    > Podejrzewam, że analogicznie do sprzedaży miejsc parkingowych to
    > współwłaściciele udzielają jednej osobie pełnomocnictwa i tylko ta jedna
    > osoba stawia się na akt notarialny.

    A jęsli jeden ze współwłaścicieli się nie zgodzi wystawić pełnomocnictwa?

    Krzysiek