    From: Albercik <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: deszcz a klej do płytek
    Date: Wed, 28 Sep 2011 08:37:40 +0200

    Hej

    Zabrałem się za naprawę schodów zewnętrznych przed zbliżającą się zimą.
    Kilka(naście) płytek było głuchych, fugi gdzieniegdzie spękane,
    wybrakowane..
    Wszystkie podejrzane płytki zdemontowałem, miejsce gdzie były
    przyklejone skułem do betonu, beton ten zagruntowałem. Jako że po kuciu
    podłoże było dość nierówne, przesmarowałem to cieniutką warstwą
    kleju(atlas plus). No i szlak mnie chce trafić, bo jak to wczoraj późnym
    popołudniem posmarowałem, tak w nocy spadł deszcz. Dziś rano patrzę, a
    to mokre, takie śliskie się zrobiło, nie związało do końca.
    Pytanie do Was - ma szanse to jeszcze wyschnąć? a jak nie, to co z tym
    zrobić? zebrać będzie to cholernie trudno, bo podłoże pod dołem bardzo
    porowate - pozostałe po kuciu "majzlikiem". Chce mieć pewność że będzie
    to dobrze zrobione, bo pieprze się z tymi schodami już 3 dzień, a
    chciałbym aby to kilka lat wytrzymało..

    Z góry dzięki za porady.