  • 51. Data: 2011-03-07 20:00:40
    Temat: Re: dla grzejacych byle czym
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Dodaj jeszcze, że ten proces spalania, oprócz szczelności, ma jeszcze
    > (w spalarniach śmieci) tę cechę, że zachodzi w odpowiednich warunkach
    > (np. przy znacznie wyższej temperaturze).

    czasem sosuje sie też dodatki katlizatorów.

  • 52. Data: 2011-03-07 20:43:15
    Od: "Papo5merfo" <słońce@peru.ru>

    Órzytkownik "Marek Dyjor" napisał:

> [...]
    > oraz wysokie kominy mjace rozcieńczyć efekty spalania w atmosferze,
    > Kowalski zaś spali to gówno w zwykłym piecu zatruwając skutecznie

    drogi ciotowaty głąbie....

    to powiedz mi jakimi to temperaturami spalania dysponuje spalarnia że są one
    nie osiągalne w domowym piecu?:O)
    powiedz mi jescze w jakich piecach spala sie stłuczke szklną, bo odzyskiwać
    jej się nie opłaca:O)
    potem odrup lekcje i spakuj tornister!:O)

  • 53. Data: 2011-03-07 21:35:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.03.2011 21:00, Marek Dyjor pisze:

    > czasem sosuje sie też dodatki katlizatorów.

    Też. Albo zwyczajnie podsyca ogień gazem lub olejem.

  • 54. Data: 2011-03-08 12:44:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Papo5merfo wrote:

    > drogi ciotowaty głąbie....

    PLONK

    palancie

  • 55. Data: 2011-03-08 13:45:23
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Mon, 7 Mar 2011 21:43:15 +0100, Papo5merfo napisał(a):

    > to powiedz mi jakimi to temperaturami spalania dysponuje spalarnia że są one
    > nie osiągalne w domowym piecu?:O)

    Blisko tysiąc stopni.

    --
    ŁC
    Zauważono, że ludzie spóźniający się na umówione spotkania zawsze są

  • 56. Data: 2011-03-09 17:10:45
    Od: "Papu5merfo" <slońce@peru.ru>

    Órzytkownik "ŁC" napisał:

    > Blisko tysiąc stopni.

    i tfierdzisz że w domowym piecu takie temperaturu sp[alania są
    nieosiagalne?:O)
    odważna teza!:O)

  • 57. Data: 2011-03-09 17:10:49
    Od: "Papu5merfo" <slońce@peru.ru>

    Órzytkownik "Marek Dyjor" napisał:
    > PLONK
    > palancie

    łojejku drogi matołek siem obraził o boziu:O)
    stszelił focha i udaje ze nie czyta:O)

  • 58. Data: 2011-03-09 22:50:44
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Papu5merfo" <slońce@peru.ru> napisał w wiadomości

    > i tfierdzisz że w domowym piecu takie temperaturu sp[alania są
    > nieosiagalne?:O)
    > odważna teza!:O)

    Jako dziesięcioletni szczeniak będąc z zamiłowania chemikiem przeprowadziłem
    w domowym piecu spalanie proszku aluminiowego osiągając temperaturę 3000
    stopni.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 59. Data: 2011-03-10 00:54:18
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Wed, 9 Mar 2011 23:50:44 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

    > Jako dziesięcioletni szczeniak będąc z zamiłowania chemikiem przeprowadziłem
    > w domowym piecu spalanie proszku aluminiowego osiągając temperaturę 3000
    > stopni.

    Palcie zatem proszek aluminiowy dorzucając doń stare gumowce :-P

    --
    ŁC
    Nikt jeszcze nie wygrał z alkoholem. Jedynie Polacy zremisowali

  • 60. Data: 2011-03-10 05:51:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.03.2011 23:50, Jan Werbinski pisze:

    > Jako dziesięcioletni szczeniak będąc z zamiłowania chemikiem
    > przeprowadziłem w domowym piecu spalanie proszku aluminiowego osiągając
    > temperaturę 3000 stopni.

    Taaaaaaaak...

    1. na jak długo?
    2. jak zniósł to piec?