  • Data: 2010-07-26 06:09:59
    Temat: "docieplenie" fragmentu garazu - czym?
    Od: "klechu" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    W garażu blaszaku 3x7,5m chcę sobie wydzielić kawałek 3x2,5m na małą kanciapę,
    w której zamierzam postawić jakąś piłę do drewna i trochę na niej ciąć. Będzie
    ścianka odgradzająca od reszty (płyta gk albo paździerzowa). Chciałbym ten
    kawałek od wewnątrz wyłożyć jakimś materiałem izolującym, żeby w lecie nie
    grzało tak bardzo od dachu i żeby częściowo stłumić dzwieki dochodzace z garazu
    na zewnatrz. W grę wchodzi chyba jakiś niezbyt gruby styropian lub wełna.
    Pytanie co lepsze?
    Spodziewam się, że okresowo między ściankami garażu a materiałem izolującym
    może skraplać się woda, więc to może być jakiś problem. Jest na to jakaś folia
    paroprzepuszczalna, lub coś w tym stylu? Zupełnie nie znam się na
    dociepleniach, będę wdzięczny za naświetlenie tematu. Chyba ze to wogole nie ma
    sensu i istnieje jakies inne rozwiazanie, zeby troszke zmniejszyc hałas na
    zewnątrz i grzanie od blachy wewnątrz
    pozdrawiam
    klechu