  • 11. Data: 2012-03-29 20:00:04
    Temat: Re: dylatacja na tarasie?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 29 marca 2012, 18:24:39 UTC+2 użytkownik calleh napisał:

    > podpowiem tak, jesli nie zrobisz zgodnie z technologią to tracisz gwarancję >na
    wszystko, łącznie z płytkami i efekty możesz poznać już po jednej zimie
    > jesli nie jesteś pewny stosowania technologii to może skontaktuj się z jakimś
    >doradcą technicznym, może z Atlasu, może z Sopro, Mapei, Kerakolla itd, jak >dalej
    będziesz uważał, że to tylko marketing to zadzwoń do związku tech. i inż.
    >budownictwa, telefony prawie nie kosztują, przekonaj się i nie słuchaj tu >rad
    .osób, które zielonego pojęcia o budownictwie nie mają

    Jak podejrzewałem- Pan teoretyk
    Ale jak juz tu jestes to napisz laskawie przed czym ma chronić warstwa izolacyjna
    pomiedzy klejem a betonem?
    Wytlumacz dlaczego jak rozwalalem 5 lat temu w domu rodziców podest od schodów
    budowany w 1969 roku to zarówno beton jak i piasek pod nim byly suchutkie jak pieprz.
    A wody gruntowe w tym miejscu to juz 0.8 metra pod powierzchnia gruntu.
    A w 1969 roku beton na taras mieszali w skrzyni i technologów Atlasa tam nie było.
    Najważniejsze to nie dopuscić aby woda podeszla pod plytki bo przyjdzie mroz i plytki
    odskocza.

  • 12. Data: 2012-03-30 09:02:44
    Od: calleh <c...@g...com>

    > Jak podejrzewałem- Pan teoretyk
    źle podejrzewałeś
    tylko do tego się odniosę, bo dotyczy mnie osobiście, bo reszta odpowiedzi jest na
    stronach przez mnie wcześniej podanych i wystarczy czytać,
    by jasność była - to co wypisuję, podpieram i wykształceniem budowlanym, i ponad
    20-letnim, ciągłym doświadczeniem w budownictwie, głównie prace wykończeniowe, nowe i
    remontowe

  • 13. Data: 2012-04-05 10:27:00
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    woder e nie jest najlepszym wyborem, jesli już Atlas to Woder duo, a
    wszystko o tarasie w Atlasowskiej technologii znajdziesz tu:
    http://www.atlas.com.pl/images/pdf/systemy_atlas/bro
    szura_tarasowa_3_11.pdf

[...]

    Warstwę szczepną nanoszę na zewnątrz obrobki, i w to wtapiam taśmę
    a pod blachą nie trzeba przemalować wonder DUO? bo z rysunku wynika, ze nie
    trzeba.

    Moj taras jest na słupach, jest papa, na to wylewka ok 8cm.

    pozdrawiam
    AT

  • 14. Data: 2012-04-05 11:19:17
    Od: calleh <c...@g...com>

    > Warstwę szczepną nanoszę na zewnątrz obrobki, i w to wtapiam taśmę
    > a pod blachą nie trzeba przemalować wonder DUO? bo z rysunku wynika, ze nie
    > trzeba.

    sam robię tak: przy wklejaniu taśm narożnikowych smaruję również brzegi
    hydroizolacją, na to obróbka, taśma i dwukrotne malowanie hydro

  • 15. Data: 2012-04-05 12:41:42
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]

    sam robię tak: przy wklejaniu taśm narożnikowych smaruję również brzegi
    hydroizolacją, na to obróbka, taśma i dwukrotne malowanie hydro

    _--------------------------------------

    Czyli śmiało moge pojechać teraz cały taras hydroizolacją, następnie
    obróbka, którą
    poźniej łącze obróbke z taśmą uszczelniającą, jak wszystko wyschnie po kilku
    dniach
    kładę płytki taśma juz moze być wszędzie przy ścianach i w obróbce
    blacharskiej wtopiona.?

    pozdrawiam
    AT

  • 16. Data: 2012-04-06 12:30:42
    Od: calleh <c...@g...com>

> [...]
    > dniach
    > kładę płytki taśma juz moze być wszędzie przy ścianach i w obróbce

    tak, dokładnie :)

  • 17. Data: 2012-04-06 12:37:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 30 marca 2012 09:02:44 UTC+2 użytkownik calleh napisał:
    > tylko do tego się odniosę, bo dotyczy mnie osobiście, bo reszta odpowiedzi jest na
    stronach przez mnie wcześniej podanych i wystarczy czytać,
    > by jasność była

    Prosze wskaż palcem gdzie jest uzasadnienie dla robienia warstwy izolacji pomiędzy
    tarasem a klejem/płytkami.
    Owszem jest uzasadnienie jesli pod tarasem sa pomieszczenia wtedy chodzi o tio aby
    nie przeciekało ale uzasadnij proszę co daje ta izolacja jesli taras jest na gruncie?