  • Data: 2010-06-14 06:06:38
    Temat: działanie solarów
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po walce hydraulika z zapchanymi solarami wreszcie testowałem je ponad 2
    tygodnie.
    Było słonecznie, upały więc wyłączyłem piec całkowicie.
    Wczesniej jak zapchane były to na solarach było ponad 100 stopni, teraz
    tylko do 50 dobijały.
    1. czy to normalne że w takie upały było tylko 50 stopni? chyba ze jak
    działaja cały czas to tak jest
    2. mam zbiornik 300l i miał wystarczyc na 3 dni bez słonca a tu dziś zimna
    woda. Wczesniej widziałem ze na zbiorniku tez tylko 50stopni bylo
    3. nie moze byc wiecej na biorniku?
    4. czy pompa solarna ma dzialac prawie cały dzien? mysłełem ze szybko
    zagrzeje wode i sie wyłaczy a tu inaczej