    From: Shaman <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: ekspertyza budowlana dachu - gdzie się zwrócić?
    Date: Mon, 06 Jun 2011 14:15:39 +0200

    Cześć, im dłużej patrzę na dach "od środka" tym mniej mi się to wszystko
    podoba.. pourywane kawałki membrany, odłażąca taśma, którą to tu, to tam
    coś jest połatane, nieszczelne obróbki komina itd. Zacząłem czytać i na
    stronie klubdachy.pl trafiłem na dział "Z teczki biegłego".. niezły spis
    fuszerek. Pomyślałem, że może sam powinienem skorzystać z uslug takiego
    biegłego dachoznawcy? Nie wiem tylko gdzie się zgłosić i ile taka
    eksperyza może kosztować.

    Czy ktoś z Was może mi podpowiedzieć?

    --
    PZDR