  • Data: 2011-06-07 09:30:14
    Temat: Re: ekspertyza budowlana dachu - gdzie się zwrócić?
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ktoś z Was może mi podpowiedzieć?

    Człowieku zrelaksuj się ...

    Zamiast słuchać "fachowców" z forum , do których nie masz żadnej
    pewności że mają jakiekolwiek kwalifikacje , wiedzę , doświadczenie
    zaufaj komuś kto się na tym zna (inspektor budowlany , nadzór
    budowlany). Słuchanie "fachowców" z forum może być bardzo szkodliwe i
    bardzo kosztowne ...

    Niestety na forum jest anonimowość i nie wiesz z kim masz do czynienia
    i czy ktoś kto podaje się za specjalistę i fachowca jest nim
    rzeczywiście ...

    Ja sam niemalże posłuchałem "rad" kilku osób i gdybym ich posłuchał
    byłbym kilkanaście tysięcy do tyłu + kilka miesięcy do tyłu ...

    A okazało się że wziąłem inspektora i sprawdził wszystko i okazało się
    że nie ma szczególnych uchybień ...

    Na forum były głosy że dach będzie przeciekał i będzie się lało z
    dachu strumieniami , a dach przetrwał zimę i wielką ulewę z
    gradobiciem i przeszedł test bez jakichkolwiek problemów ...

    Dlatego weź fachowca i niech rzuci okiem ...
    Ale kogoś to się na tym zna i tym zajmuje a nie kogoś kto myśli że się
    zna ...