  • 11. Data: 2011-06-07 06:26:50
    Temat: Re: ekspertyza budowlana dachu - gdzie się zwrócić?
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    W dniu 2011-06-06 17:46, kiki pisze:

    > "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> wrote in message

    > To jedna sitwa jak świat lekarze czy prawnicy. Przyjdzie taki i powie,
    > że wszystko dobrze, że na każdej budowie tak jest i tak sie robi,
    > wszyscy tak robią.

    ale jak bedziesz chciał sie leczyć to jednak pojdziesz do lekarza?
    Ale zmienisz go min 3x ? ;)

    Michał

  • 12. Data: 2011-06-07 06:27:33
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    W dniu 2011-06-06 22:27, Marek Dyjor pisze:

    > nudny jesteś...

    czyzby kiki miał zawód 'niesitwowy'?

  • 13. Data: 2011-06-07 09:30:14
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

    > Czy ktoś z Was może mi podpowiedzieć?

    Człowieku zrelaksuj się ...

    Zamiast słuchać "fachowców" z forum , do których nie masz żadnej
    pewności że mają jakiekolwiek kwalifikacje , wiedzę , doświadczenie
    zaufaj komuś kto się na tym zna (inspektor budowlany , nadzór
    budowlany). Słuchanie "fachowców" z forum może być bardzo szkodliwe i
    bardzo kosztowne ...

    Niestety na forum jest anonimowość i nie wiesz z kim masz do czynienia
    i czy ktoś kto podaje się za specjalistę i fachowca jest nim
    rzeczywiście ...

    Ja sam niemalże posłuchałem "rad" kilku osób i gdybym ich posłuchał
    byłbym kilkanaście tysięcy do tyłu + kilka miesięcy do tyłu ...

    A okazało się że wziąłem inspektora i sprawdził wszystko i okazało się
    że nie ma szczególnych uchybień ...

    Na forum były głosy że dach będzie przeciekał i będzie się lało z
    dachu strumieniami , a dach przetrwał zimę i wielką ulewę z
    gradobiciem i przeszedł test bez jakichkolwiek problemów ...

    Dlatego weź fachowca i niech rzuci okiem ...
    Ale kogoś to się na tym zna i tym zajmuje a nie kogoś kto myśli że się
    zna ...

  • 14. Data: 2011-06-07 10:21:27
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 07-06-2011 o 11:30:14 /// Kaszpir /// <z...@g...com>
    napisał(a):

    > Człowieku zrelaksuj się ...

    [ciach]
    > Dlatego weź fachowca i niech rzuci okiem ...
    > Ale kogoś to się na tym zna i tym zajmuje a nie kogoś kto myśli że się
    > zna ...

    Przecież ja właśnie pytam, do jakiego fachowca uderzyć, żeby mi fachowo
    rzucił okiem!
    Jestem w 100% pewien, że inspektor inspektorowi nie równy.. muszę mieć
    takiego co zna się na dachach i obróbkach!

    --
    PZDR
    Shaman

  • 15. Data: 2011-06-07 10:23:26
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 06-06-2011 o 16:16:48 Amir <d...@g...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Shaman" <s...@o...com> napisa? w wiadomo?ci
    > Dnia 06-06-2011 o 15:01:52 kiki <k...@t...fel> napisa?(a):

    > Za?atwie za?atwie :) Poradze sobie - musze tylko mieae siln? podk?adke.
    >
    > a chociaz FV masz, albo umowe? bo mi nie chcieli daae, ciezko od górali
    > wydusic fv

    i umowę mam.. i dowód zapłaty..

    --
    PZDR
    Shaman

  • 16. Data: 2011-06-07 11:13:32
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > a chociaz FV masz, albo umowe? bo mi nie chcieli daa, ciezko od górali
    > wydusic fv

    i umowę mam.. i dowód zapłaty..

    --
    PZDR
    Shaman

    No to można się poscierac
    mi udało się poprawki na grzecznie załątwić
    ale trwało to 2 lata :)

  • 17. Data: 2011-06-07 12:47:33
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Shaman napisał:
    > Cześć, im dłużej patrzę na dach "od środka" tym mniej mi się to wszystko
    > podoba.. pourywane kawałki membrany, odłażąca taśma, którą to tu, to tam
    > coś jest połatane, nieszczelne obróbki komina itd. Zacząłem czytać i na
    > stronie klubdachy.pl trafiłem na dział "Z teczki biegłego".. niezły spis
    > fuszerek. Pomyślałem, że może sam powinienem skorzystać z uslug takiego
    > biegłego dachoznawcy? Nie wiem tylko gdzie się zgłosić i ile taka
    > eksperyza może kosztować.
    >
    > Czy ktoś z Was może mi podpowiedzieć?

    Witaj
    zawsze możesz się zgłosić do przedstawiciela producenta systemu pokrycia
    jakie masz. Na 99% walnie ci niezgodność ze sztuką i technologią.

    pzdr.
    rafał

  • 18. Data: 2011-06-07 12:48:28
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 07-06-2011 o 13:13:32 Amir <d...@g...pl> napisał(a):

    > No to można się poscierac
    > mi udało się poprawki na grzecznie załątwić
    > ale trwało to 2 lata

    Zawsze staram sie grzecznie.. problem w tym, że na 100% wiem, że nie ruszą
    niczego innego prócz tego co wskażę.. choćby widzieli to na pewno za nic
    się nie będą brać.. a ja się nie znam.. kominy ciekną i same się
    ujawniają.. a inne wady niekoniecznie.
    --
    PZDR
    Shaman

  • 19. Data: 2011-06-07 13:12:01
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

[...]

    Jak masz umowę i FV, to jak najbardziej nie odpuszczaj, ja niestety nie
    miałem nic,
    dlatego do samego końca byłem uprzemy i cierpliwy.

    Chociaż na koniec komin i tak sam poprawiałem.

    Zimą to mało krew mnie nie zalała jak przypadkowo wszedłem
    na strych a tam przez środek strychu, śniegu po kolana
    nawiało przez źle założona pod gąsiorami taśmę, która się odkleiła
    prawdopodobnie na zakurzoną dachówkę kleili. A do tego snieg napadał na
    elektronike
    na szczęscie udało się uratować.

    pozdrawiam
    AT

  • 20. Data: 2011-06-07 13:34:45
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "MichałG" <g...@w...pl> wrote in message
    W dniu 2011-06-06 17:46, kiki pisze:

    > ale jak bedziesz chciał sie leczyć to jednak pojdziesz do lekarza?
    > Ale zmienisz go min 3x ? ;)

    lekarze sa tak samo kiepscy jak hydrauliczy czy budowlańcy. Tam jest taka
    sama głupota zawodowa i czasem trzeba chodzić do trzech.