  • 1. Data: 2009-06-01 12:31:20
    Temat: Róże pienne
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Trzy róże pienne posadzone chyba za blisko wiosną zeszłego roku
    rozrosły się ponad przewidywania i jest im za ciasno. Teraz mają bardzo
    bujne korony i mnóstwo pąków, kwiaty zapowiadają się obficie i pięknie.
    Środkową chcę przesadzić w inne miejsce, by miały więcej przestrzeni.
    Kiedy to zrobić, by nie ucierpiały?
    --
    Basia

  • 2. Data: 2009-06-02 18:49:12
    Temat: Re: Róże pienne
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    Bbjk pisze:
> [...]
    > korony i mnóstwo pąków, kwiaty zapowiadają się obficie i pięknie.
    > Środkową chcę przesadzić w inne miejsce, by miały więcej przestrzeni.

    Zawsze ucierpią. I ta środkowa i te boczne.
    Im wcześniej to zrobisz tym skutki będą bardziej znośne.
    Od Ciebie zależy kiedy to zrobisz.
    Zrób to w weekend.
    --
    pozdr. Jerzy

  • 3. Data: 2009-06-04 10:10:45
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    JerzyN pisze:

    > Zawsze ucierpią. I ta środkowa i te boczne.
    > Im wcześniej to zrobisz tym skutki będą bardziej znośne.
    > Od Ciebie zależy kiedy to zrobisz.
    > Zrób to w weekend.

    Ok, no to dziś się zrobi. Róże są obsypane rozkwitającymi pąkami, więc
    ostrożnie i z bryłą ziemi.
    --
    B.