  • Data: 2010-03-30 08:39:53
    Temat: głowica termostatyczna na grzejniku - czyja własność?
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    blok należący do spółdzielni, mieszkanie własnościowe rodziców, coś
    zaczęło piszczeć w jednym pionie instalacji grzewczej, przyszedł
    fachowiec z administracji, pokręcił, pokręcił, zdjął głowicę z zaworu,
    założył jakiś kapselek, taki tylko odkręć - zakręć, stwierdził, że
    instalacja stara i "gra" jak się zawór zamknie i musi być cały czas
    chociaż trochę otwarty, to jeszcze jestem w stanie zrozumieć, ale tę
    głowicę, to on zabrał ze sobą :-), a w zeszłym roku sam osobiście
    musiałem kupić nowe, bo stare się rozlatywały, wku...łem się tą
    sytuacja, bo to parę groszy jest. Czy głowica to własność spółdzielni,
    jak rury instalacji? (ale wtedy sami powinni wymienić w zeszłym roku),
    czy rodziców? Najlepsze, że u sąsiadów w całym pionie zrobił dokładnie
    to samo i nikomu nie przyszło do głowy, żeby powiedzieć:"ej gościu,
    oddawaj, to moje."

    pozdrawiam
    s_13