  • 11. Data: 2016-03-26 22:14:52
    Temat: Re: gruntowanie po zdjęciu płytek pcv
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 26 marca 2016 17:05:35 UTC+1 użytkownik wolim napisał:

    > Ja bym w ogóle tych płytek nie zrywał. Podkład 5mm wszystko ładnie wyrówna.

    I potem panele maja opinie, jakie maja :)
    Podklad 5mm nie wyrowna wiecej niz 1mm roznicy. Jak tam bedzie miala 2-3-4mm
    roznic i wiecej to potem takie panele beda stukac, uginac sie i szybko sie
    zniszcza :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2016-03-26 23:33:48
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 26.03.2016 o 17:05, wolim pisze:

    > Ja bym w ogóle tych płytek nie zrywał. Podkład 5mm wszystko ładnie wyrówna.
    >
    > Pozdrawiam,
    > MW

    Nawet jeżeli część z nich jest odlepiona (ruchoma) albo połamana?

    Krycha.

  • 13. Data: 2016-03-26 23:45:03
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 26 marca 2016 23:34:16 UTC+1 użytkownik Krycha napisał:

    > Nawet jeżeli część z nich jest odlepiona (ruchoma) albo połamana?

    Jezeli na lacie 2m jest max 2mm szczelina i ani mm wiecej to spokojnie moze byc :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 14. Data: 2016-03-27 00:40:20
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 26.03.2016 o 23:33, Krycha pisze:

    > Nawet jeżeli część z nich jest odlepiona (ruchoma) albo połamana?

    Jeśli takich jest znacząco mniej to może użyć w tych miejscach wylewki
    samopoziomującej bez nadmiernej skrupulatności w jej stosowaniu?

  • 15. Data: 2016-03-27 13:01:30
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu środa, 23 marca 2016 23:32:45 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Nie ma za co. A na podklad polecam PIANOMAT - jak nie masz tam ogrzewania
    > podlogowego to moze byc grubszy (chyba 5mm). Na ogrzewanie podlogowe uzywam
    > 3mm i jest boski. Nic innego teraz pod panele nie klade, a ostatni raz
    > kladlem panele 3 dni temu w piwnicy :-)

    Dałem w jednym pokoju pianomat (namówiłeś mnie kiedyś :>) zamiast tektury i troszke
    tłumi grzanie (zasilanie mam 26-27st).
    Cichość taka sama jak na tekturze, czyli OK.

    Pianomat układa się bardzo przyjemnie.

    --
    bajcik

  • 16. Data: 2016-03-27 14:20:23
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 marca 2016 13:01:31 UTC+2 użytkownik Krzysztof Garus napisał:

    > Dałem w jednym pokoju pianomat (namówiłeś mnie kiedyś :>) zamiast tektury i troszke
    tłumi grzanie (zasilanie mam 26-27st).

    Costam pewnie stlumi ale 3mm to cienko :) Ja mam w calym domu pianomat i nie
    ma problemu z grzaniem - a grzeje pompa ciepla, wiec im nizsza temp. zasilania
    tym place mniej za ogrzewanie (bo COP lepszy). Zeszly rok (CO+CWU+DZ+pompy i
    cala kotlownia) wyszedl 2274 pln, ten sezon (od konca pazdziernika do dzis)
    poki co - 1670 pln wiec nie mam co narzekac :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.