  • Data: 2016-01-31 22:52:06
    Temat: gruntowanie tynków
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zaczytałam się archiwum grupy na temat gruntowania tynków i rozbolała
    mnie głowa od złych opinii na temat używania Unigruntu przy używaniu
    farby emulsyjnej.
    Mam nadzieję, że te opinie sprzed wielu lat są dziś nieaktualne.
    Może dziś opinie na grupie będą pozytywniejsze.
    Mam ściany pomalowane ostrym różem.
    Mimo zdrapanie warstwy i mycia ściana jest kolorowa, a będą ją malować
    na biało farbą emulsyjną.
    Farba biała i Unigrunt już kupione.
    Liczę, że ten grunt się sprawdzi.

    Zastanawiam się czy przejechać ściany samym gruntem, potem rzadszą
    farbą, a na koniec bez rozcieńczania?
    Czy może do gruntu dodać trochę białej farby, co dałoby lepszy efekt
    kryjący kolor, który pozostał po myciu ścian?
    Chciałabym uzyskać białe ściany, bez nadmiernej ilości malowań.

    Jakby ktoś miała ochotę na żart, to owszem jestem podwójna blondynką :-)

    Pozdrawiam Krycha.