  • 21. Data: 2015-09-09 08:19:24
    Temat: Re: imigranci
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Tue, 8 Sep 2015 12:59:22 -0700 (PDT), Budyń napisał(a):

    > Puki niemcy placa zasilki to jestesmy bezpieczni - ale przestana placic

    Oczywiście, że przestaną, bo to co mówi Angela wcale nie jest głosem
    narodu. Statystyczny Niemiec jest pewnie tak samo ochoczo nastawiony do
    Syryjczyków jak do Turków.

    Teraz dochodzi do ciekawej sytuacji, bo Angela musi się ratować (inaczej ją
    szybko zastąpią) grożeniem reszcie krajów Unii, że "mają przyjąć" bo jak
    nie to "konsekwencje". Powiedzmy sobie szczerze, oni z chęcią te
    konsekwencje by wprowadzili, bo boją się, że nawet jak kraje pokroju Polski
    zgodzą się na przyjęcie uchodźców to Ci uchodźcy znają się za chwilę w
    Niemczech czy Szwecji.

    Ogólnie rzecz biorąc zgoda z naszej strony nawet na 100 tys. jest gwoździem
    do trumny Niemiec (ci ludzie prędzej czy później się tam znajdą, a Ci co
    zostaną może rzeczywiście są warci tego aby m pomóc). Co wcale nie oznacza,
    że pod naciskiem Unii taką zgodę mamy wyrazić. Ogólnie wystarczyłoby
    wprowadzić tak lubiany w UE parytet płci (przyjmujemy po równo mężczyzn,
    kobiet i dzieci) i problem sam by się częściowo rozwiązał.

    --
    scruffty

  • 22. Data: 2015-09-09 08:23:47
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "scruffty" napisał w wiadomości grup
    et...

    >Ogólnie wystarczyłoby
    >wprowadzić tak lubiany w UE parytet płci (przyjmujemy po równo mężczyzn,
    >kobiet i dzieci) i problem sam by się częściowo rozwiązał.

    Co robimy z nadmiarem (kobiet czy mężczyzn, co tam wyjdzie) - Auschwitz?

  • 23. Data: 2015-09-09 08:37:36
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Wed, 9 Sep 2015 08:23:47 +0200, Ghost napisał(a):

    > Co robimy z nadmiarem (kobiet czy mężczyzn, co tam wyjdzie) - Auschwitz?

    To samo co robimy z nadmiarem ofert np. na kusy finansowane z UE. Dostajesz
    papierek (lub informację słowną), że niestety nie zaliczasz się do grupy
    docelowej z uwagi na taki lub inny parytet. Można im w ramach bonusu
    wręczyć mapę świata, kompas i zapas jedzenia na 10 dni (o ile nie wywalą do
    śmieci jak na dworcu na Węgrzech).

    Producentom (mleka, jabłek, ślimaków), rolnikom, rybakom tak można i nikt
    ich nie pyta za co będą żyć (i piszę to choć mam krytyczne nastawienie do
    psioczenia rolników na UE - skorzystali najwięcej). I nikt ich nie pyta za
    co utrzymają rodziny.

    W naszym kraju nie mamy środków na służbę zdrowia, edukację, drogi. Rząd
    mówi, sorry nie mamy na to pieniędzy. A na "pomoc" ukrainie, uchodźcom mają
    się znaleźć. Sorry, ale najpierw zajmijmy się sobą.

    Gdyby, jako czwarte pytanie do ostatniego referendum dopisać, pytanie "Ilu
    uchodźców powinno przyjąć Twoje miasto" frekwencja wyniosłaby pewnie 95%
    Tylko nikt nie chce usłyszeć tego co o tym myśli statystyczny kowalski.

    --
    scruffty

  • 24. Data: 2015-09-09 08:43:14
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "scruffty" napisał w wiadomości grup
    e.net...

    >Można im w ramach bonusu
    >wręczyć mapę świata, kompas i zapas jedzenia na 10 dni

    Rozumiem.

  • 25. Data: 2015-09-09 08:50:55
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-09-09 o 08:23, Ghost pisze:

    > Użytkownik "scruffty" napisał w wiadomości grup
    et...

    > Co robimy z nadmiarem (kobiet czy mężczyzn, co tam wyjdzie) - Auschwitz?

    Nie, Ciechocinek.
    A może wolałbyś Mekke?

  • 26. Data: 2015-09-09 08:53:32
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Wed, 9 Sep 2015 08:43:14 +0200, Ghost napisał(a):

    > Rozumiem.

    Dobra, opisz co proponujesz. Idziemy na całość z głosem UE. Przyjmujemy 100
    tys. - co z nimi zrobisz? Ile jesteś gotów przeznaczyć miesięcznie ze
    swojej pensji (np. pod postacią podatku) bo pieniądze nie rosną na drzewach
    na ich utrzymanie?

    --
    scruffty

  • 27. Data: 2015-09-09 08:53:40
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    W dniu 2015-09-09 o 08:23, Ghost pisze:

    > Użytkownik "scruffty" napisał w wiadomości grup
    et...

    >Nie, Ciechocinek.
    >A może wolałbyś Mekke?

    Nie mój pomysł, nie moje zmartwienie.

  • 28. Data: 2015-09-09 09:12:47
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 9 września 2015 08:13:05 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Ktoś proponuje sprowadzić 300mln Afgańczyków i dać im prawa obywatelskie?
    > Wskaż kto, sam mu wpierdolę.

    Nie wiem czy dasz rade - toto sie nazywa komisja europejska, zaprasza wszystkich jak
    leci
    potem następuje takie: http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/cudzoziemcy-otrzym
    aja-w-niemczech-prawo-glosowania-startowania-w-wybor
    ach-lokalnych
    http://londynek.net/wiadomosci/article?jdnews_id=279
    18

    i w imię poprawnie politycznego obłedu takie prawa im sie da. A za parenaście lat
    bedziesz sie 5x dziennie modlil na kolanach i usilowal sobie przypomniec: "co ja
    miałem do tych katoli?"

    b.

  • 29. Data: 2015-09-09 10:08:33
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > wezcie przestancie o tym koszeniu :-) Adam zamknal temat, no :)
    > Zatem - czy ktos ma jakis pomysl o co chodzi z tym parciem w europie na
    > przygarniecie imigrantów? Przeciez to sie kupy nie trzyma...

    Cameron chce by nie wszyscy pchali się do Anglii. Merkel obawia się że jak
    nie Anglia to zechcą pozostać w Niemczech i tak sobie usiedli i wymyślili że
    najlepiej będzie ich podzielić na wszystkie kraje wedle jakichś reguł...
    tyle że Merkel zapomniała że w UE nie ma wewnętrznych granic (za wyjątkiem
    UK).

    Osobiście chciałbym aby nam na Śląsk kilka tysięcy przysłali bo nie ma komu
    robić, ale nie wierzę, że ktokolwiek zechce tu zostać nie mając żadnego
    powodu, a mając o kilka godzin jazdy dalej na zachód Niemcy.

    A skoro już do Ciebie piszę to jak się czujesz ze świadomością że mieszkasz
    w kraju gdzie patriotów jest mniej niż 10%?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 30. Data: 2015-09-09 10:17:33
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

> [...]
    >potem następuje takie:
    >http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/cudzoziemcy-otrzy
    maja-w-niemczech-prawo-glosowania-startowania-w-wybo

    Piszą tam o 300mln i wskazują ustawy konkretne o głosowaniu?

    >i w imię poprawnie politycznego obłedu takie prawa im sie da. A za
    >parenaście lat bedziesz sie 5x dziennie modlil na kolanach i usilowal sobie
    >przypomniec: "co ja miałem do tych katoli?"

    Misiu, ja nic nie mam do katolicyzmu. Otrzyj piane z ust.