  • 581. Data: 2015-10-04 22:16:48
    Temat: Re: imigranci
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 04-10-15 o 21:42, Budyń pisze:
> [...]
    komplentnie bez sensu to oczywistosc.

    > Nie ma zamaru sie wic i prowadzic durnych dyskusji.
    > To oczywiscie fajny temat - tyle ze cel masz slaby, nie sadze zeby sie z toba dalo
    tu normalnie pogadac. No i sam sobie zaprzeczasz "kulturowo obce w polsce" - polska
    powstała DZIEKI przyjeciu chrzescijanstwa przez plemiona slowianskie. Gdyby nie
    przyjela to nie byłaby to polska w tym znaczeniu kulturowym - brak ci zatem logiki.
    Nawiasem mowic bylaby tam gdzie jadzwingowie czy obodrzyce - tam czyli nigdzie :) A
    słowianie to tez tu skądś sie tu wzieli, zatem tez trzebaby ich usunąć - wychodzi ze
    rdzennie polski to był lodowiec :-)
    > Polecilem ciekawa pozycje do przeczytania - poczytasz, pogadamy
    >

    > b.
    >

    > b.

    Łatwość z jaką troglodyci typu gineko-masti-i czują się uprawnieni do
    "dyskutowania" o roli chrześcijaństwa, dorobku ponad dwóch tysiącleci
    skłania do refleksji, że eksperyment edukacyjny, na skutek którego mamy
    profesory Wtorki,Środy ,wiatry ,a nawet hartmany tudzież rzesze
    podobnych szeregowych kanalii można uznać za udany.

  • 582. Data: 2015-10-04 22:26:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jest kulturowo i mentalne obce. Dla łudka żyjącego od dziada pradziada w ziemince
    informacja ze są murowane miasta ze sklepami, pieniadze, policja, banki, armia,
    szkoły dla dzieci, opieka lekarska, administracja państwową, książki, prawo
    Archimedesa, wodociągi, laznie, wielbłądy, małpy, koty, szarańcza, talerze, piramidy
    a nie ma śniegu i nie zamarzają rzeki, było większą fikcja niż.... . no właśnie niż
    co? Nie znam słowa które by mogło ta fikcje opisać. Tutaj chrześcijaństwa inaczej niż
    siłą nie można było wprowadzić bo nikt z własnej woli by nie uwierzył.

  • 583. Data: 2015-10-04 22:27:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dupek Żołędas wrote:

    > Łatwość z jaką troglodyci typu
    Dupek Zołędny łykają wciskane im wizje świata nie jest w ogóle dziwna.
    tylko potwierdza jak wielu bezmyślnych jest na świecie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 584. Data: 2015-10-04 23:47:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie jesteś genetycznym spadkobierca Słowian. Jesteś jak reszta Polakow przede
    wszystkim ruskim potem żydem niemcem, szwedem. Genów słowiańskich jak je masz
    powinieneś się wstydzić. Słowianie kiedyś tutaj mieszkali. Ale wyprowadzili się na
    południe Europy. Jak migrowali to zostawili kaleki i przyglupow, żeby prędkości nie
    zanizali. Z dwojga złego wole być potomkiem zdrowych Rosjan i Zydów niż przyglupa
    Slowianina. Pech tego całkiem miłego kawałka Ziemi polega na tym ze jak się Słowianie
    wyprowadzili to tu ludzi nie było. I zasiedlili wolne tereny ludzie z wschodu a nie z
    zachodu. Oczywiscie nie zmienia to faktu ze religia chrześcijańska i tak dla tego
    obszaru była i jest religia obca. Jeśli jednak jesteś Slowianinem, jest to możliwe
    chociaż prawdopodobne jak murzyn albinos, to Twoja naturalna religia jest religia
    Słowian z bogiem Swietowitem na ołtarzu.jak pomimo bycia Slowianinem Twoim bogiem
    nie jest bog Świętowit tylko bóg Bóg to ty przechrzta jesteś co zdradził swoich
    przodków.

  • 585. Data: 2015-10-04 23:59:41
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu środa, 30 września 2015 12:02:07 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Co jest linku? Raport ze maja klopoty z powodu wojny - to jest oczywiste
    >bez raportu. Czy mamy zamknac tamte kraje na klodke a mieszkancow przyjac
    >do siebie w imie milosierdzia? Jak kto malo rozsadny to moze i tak
    >twierdzic.

    Nie mam słów... a właściwie mam - egoistyczny chuj z ciebie, nie żaden
    chrześcijanin, ani katolik. Tyle w temacie.

  • 586. Data: 2015-10-05 00:04:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na terenach dzisiejszej Polski obca zaraza zwana religia chrześcijańska jest tysiąc
    lat. Gdzieś indziej była wcześniej. Jedyne co ta religia zrobiła to zahamowała rozwój
    Europy przez tysiąc lat. Gdyby nie było tego zahamowania to internet byłby pięćset
    lat temu a dzisiaj byśmy do gwiazd lecieli.

  • 587. Data: 2015-10-05 07:32:02
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 4 października 2015 23:59:44 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Nie mam słów... a właściwie mam - egoistyczny chuj z ciebie

    tym powodujesz ze nie warto z toba dyskutowac, pewien minimalny poziom kultury
    obowiazuje

    >, nie żaden
    > chrześcijanin, ani katolik. Tyle w temacie.

    a tym udowadniasz ze nie masz pojecia o chrzescijanstwie. Wydumałeś sobie zachowania
    w zamysle idealne tyle ze w skutkach złe. Dokładnie jak komunizm.
    Nie wysilaj sie na odpowiedz - chyba ze twoj swiat obejmuje slowo przepraszam.

    b.

  • 588. Data: 2015-10-05 08:17:35
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 4 października 2015 23:47:21 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
> [...]
    Slowianina. Pech tego całkiem miłego kawałka Ziemi polega na tym ze jak się Słowianie

    alez ty tu brednie wypisujesz, az miło poczytać :-) Kiedys nie było mozliwosci
    zaprzeczac podobnym idiotyzmom ale współczesnie umiemy badac DNA.

    "Wydane w ostatnich latach najwazniejsze prace z zakresu genealogii DNA z chromosomu
    Y (Klosow 2009, Różanski 2009, Underhill 2009, Pamjav 2012) nie pozostawiają
    najmniejszych wątpliwości, że istnieje bliskie genealogiczne pokrewieństwo pomiędzy
    ludami zamieszkujacymi Azję zachodnią i centralną a nawet - Indie oraz - mieszkańcami
    Europy Wchodniej. To pokrewieństwo nie jest wytłumaczalne li tylko przynależnością do
    indoeuropejskiej rodziny językowej (np. w bardzo niewielkim stopniu dotyczy Niemców
    zwłaszcza na zachód od Łaby, ludów romańskich, nie dotyczy również południowych
    Słowian). Podstawą tego pokrewieństwa jest haplogrupa R1A i jej najważniejsze
    podgrupy: M458, L260, M417 i Z93.

    Sarmatów nie można już zbadać, bo wymarli. Ale zarówno to, gdzie żyli, jak i to jakim
    językiem mówili wskazuje bezpsprzecznie na ich przynależność do centralnoazjatyckiej
    gałęzi R1A (podgrupy Z93 i M417)

    Można natomiast zbadać Polskę, póki my żyjemy. I zbadano. I co? i okazało się, że
    Polska jest zdecydowanym epicentrum R1A w Europie (ok, 56%, potwierdzone w różnych
    badaniach, główne podgrupy M458 i L260). Nawet pozostałe kraje słowiańskie notują
    wyniki istotnie niższe (ok.30%)"

    No i dla jasnosci - te różne ruchy migracyjne dokonały sie znacznie wczesniej niz
    data przyjecia chrzescijanstwa. Jestesmy spadkobiercami słowian z 1000ego roku :)

    b.

  • 589. Data: 2015-10-05 09:17:40
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >a tym udowadniasz ze nie masz pojecia o chrzescijanstwie.

    Nie mam pojęcia o twojej skrajnie egoistycznej wersji "chrześcijaństwa"

    >Wydumałeś sobie zachowania w zamysle idealne tyle ze w skutkach złe.
    >Dokładnie jak komunizm.
    >Nie wysilaj sie na odpowiedz - chyba ze twoj swiat obejmuje slowo
    >przepraszam.

    Mój świat obejmuje słowo PLONK, egoistyczny dupku.

  • 590. Data: 2015-10-05 11:50:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    powstała DZIEKI przyjeciu chrzescijanstwa przez plemiona slowianskie.

    po raz kolejny powtarzasz tę bzdurę bez żadnych argumentów. Polska nie
    mogłaby przyjąć chcrześcijaństwa jako całość gdyby nie istniały
    wczesniej struktury państwowe. CBDO.