  • 331. Data: 2015-09-22 23:19:54
    Temat: Re: imigranci
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Loda mastiemu robiles?

    zachowaj swoje marzenia dla siebie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 332. Data: 2015-09-22 23:21:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Loda mastiemu robiles? Ja tylko grzecznie pytalem o te metody pozwalajace przyjac
    tylko tych dobrych. Ciekawe jak dzisiaj obroncy nazwa takie dzialania. Kiedys sie
    nazywaly " selekcja na rampie'.

  • 333. Data: 2015-09-22 23:48:46
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Loda mastiemu robiles? Ja tylko grzecznie pytalem o te metody pozwalajace
    >przyjac tylko tych dobrych. Ciekawe jak dzisiaj obroncy nazwa takie
    >dzialania. Kiedys sie nazywaly " selekcja na rampie'.

    A dzisiaj: myślał kogut o niedzieli a w sobotę łeb ucięli.

    Tobie utno, ajatollahy.

  • 334. Data: 2015-09-22 23:50:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To nie marzenie tylko stwierdzenie. Wlasnie je potwierdziles.

  • 335. Data: 2015-09-22 23:55:16
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >To nie marzenie tylko stwierdzenie. Wlasnie je potwierdziles.

    I jak, luźniej w kiszce?

  • 336. Data: 2015-09-23 00:24:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ty z mastim mozecie byc spokojni. Nie dosc ze tak jak oni lubicie sobie tobic kolo
    chuja to jeszcze oni swin nie jedza. Tak, masz racje. Koguty zagrozone.

  • 337. Data: 2015-09-23 07:11:56
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2015 o 21:16 Ghost <g...@e...com> pisze:

    > Mamy

    Nie zastanawia Cię następujący fakt: po 11.09 wprowadzono wzmożone
    kontrole na lotniskach, podsłuchy, inwigilację - wszystko w imię walki z
    terroryzmem.
    Tutaj natomiast dziennie tysiące ludzi bez dokumentów, swobodnie
    przekracza granice EU i nikt ich nie kontroluje. Przecież nawet największy
    debili zauważy, że statystycznie w takiej masie luda będą różnej maści
    oszołomy, agenci, bojownicy, terroryści samobójcy, którzy marzą o 70
    dziewicach po wysadzeniu się na stacji warszawa centrum.
    Ergie będzie ich sprawdzał na faceboku. Ty jaki masz pomysł?
    Tymczasem na lotniskach nadal mamy odciski palców, wykrywacze metalu,
    kontrole osobiste...

    TG

  • 338. Data: 2015-09-23 07:59:29
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >tobic kolo chuja

    A po polsku jak by to brzmiało?

  • 339. Data: 2015-09-23 08:01:12
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .

    [ciach]
    >Tymczasem na lotniskach nadal mamy odciski palców, wykrywacze metalu,
    >kontrole osobiste...

    Uhm

  • 340. Data: 2015-09-23 09:30:53
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 22 Sep 2015 11:38:27 -0700 (PDT), Budyń

    > pełna zgoda - no a co robią w tym czasie owe osoby?
    > Ano grzecznie czekają, a nie odwracają sie zadem.
    > Do zadów miał podchodzic i po nich klepac?

    Nie mogą stać biernie, skoro podchodzi do nich osoba wyższego szczebla,
    wyciąga dłoń aby się pożegnać -- stąd odwracają się w kierunku tej osoby.

    Rozumiem gdyby PAD się odwrócił i wyciągnął dłoń do pożegnania i by się
    ktoś "zadem" odwrócił -- ale takiej sytuacji NIE BYŁO, bo w tym czasie stał
    i czekał na zmiłowanie.

    To nie inni mają do Niego podchodzić (ta dwójka co tam podbiła to paux
    pas), bo inicjatywa stoi po JEGO stronie. I bez względu na okoliczności
    powinien się wykazać i znaleźć się w sytuacji, bo to tylko i wyłącznie o
    NIM świadczy. Otwórz w końcu oczy i choć kapkę obiektywizmu wykaż, bo póki
    co niestety ci go brakuje (i to nie pierwszy raz zresztą).

    --
    Pozdor
    Myjk