  • 481. Data: 2015-09-26 09:58:14
    Temat: Re: imigranci
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:8b800e72-8747-456b-b54f-20fd330ef3c7@go
    oglegroups.com...

    >a posłuchajcie jakiez to warunki nam PEK wynegocjowała:
    >http://www.mpolska24.pl/post/9678/warunki-jakie-wyn
    egocjowala-w-sprawie-uchodzcow-ewa-kopacz

> [...]
    >Co ciekawe okres integracji takiej osoby w Polsce jest określony na 1 rok,
    >po tym okresie powinny być gotowe do uczestniczenia w normalnym życiu
    >społecznym, a pozostałe 4 lata ... powinny te osoby pozostać w Polsce z
    >własnej woli."

    >Wychodzi z obliczen ze dostaniemy na nich - jesli zostana u nas -
    >420zł/miesiąc.
    >A przy takiej kwocie to na 100% oni nie zostaną u nas a zatem dostaniemy
    >okrągłe zero.
    >To przed wyborami wyjdzie oczywiscie - platforma gra o całą stawkę -jak nie

    W matematyce jesteś równie beznadziejny jak nasz pożal się boże prezynadęt
    sumujący kolumny podane narastająco.

  • 482. Data: 2015-09-26 10:07:04
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 26 września 2015 09:58:21 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
> [...]
    egocjowala-w-sprawie-uchodzcow-ewa-kopacz

    > W matematyce jesteś równie beznadziejny jak nasz pożal się boże prezynadęt

    6000E/60miesiecy - to dosc proste, nawet tobie wyjdzie 100 euro miesiecznie.

    b.

  • 483. Data: 2015-09-26 10:09:23
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

> [...]
    oglegroups.com...

    egocjowala-w-sprawie-uchodzcow-ewa-kopacz

    >6000E/60miesiecy - to dosc proste, nawet tobie wyjdzie 100 euro

    Tak myślałem. Chodziłeś do tej samej szkoły co Prezydent Nie Podający Ręki?

  • 484. Data: 2015-09-26 11:38:17
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-09-26 o 08:54, Ghost pisze:

    > To rozmawiamy o chęci do roboty czy o marce firmy projektującej?

    Znaczy, ze nie maja projektantow z poludnia.

    > I mówisz, ze jak "kiepsko opłacani ludzie" z rozpaczy strajkują to jest
    > to gorzej niż jak najlepiej opłacani piloci z pierdolonej Lufthansy co
    > _roku_ fundują strajk, to znaczy, ze to, że szwaby są większe nieroby
    > niż Afrykanie? Z tym akurat się zgadzam.

    Klopot w tym, ze to nie Dubajczycy strajkowali. Dubajczycy tym
    zrozpaczonym ludziom podziekowali deportacja.

    > Dubaj już był (znacznie dalej na południe), to może teraz bliżej - Izrael?

    Byla tez Somalia.
    Czym wyraza sie wyjatkowa pracowitosc Dubajczykow? Kaprysem spelniania
    drogich zachcianek tania sila robocza?
    Teraz maja pomysl na siebie i super. Ropa sie konczy to trzeba myslec, a
    izrael to inna bajka.

    > Tak uważam, że pod twoimi "odczuciami" kryją się wyłącznie uprzedzenia -
    > być może faktycznie nie masz na nie wpływu,

    Nie mam wplywu na to co Ty myslisz.
    Co ja chcialem napisac to wiem doskonale. I nie mam zadnych uprzedzec.
    Pisalem polnoc poludnie, a nie nieroby w Syrii.

    > widmo nazizmu krąży nad Europą.

    Z tym sie akurat zgadzam. Pisales o Jugoslawii, wiec to nie pierwszy
    raz. Zauwazyles pewnie jak przycichl temat zdjec dzieci znalezionych na
    plazy w Grecji, czy ciezarowki na autostradzie? I pomyslec, ze podobno
    caly swiat oplakiwal Lady Di.

    Pozdro.. TK

  • 485. Data: 2015-09-26 11:49:35
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-09-26 o 09:47, Budyń pisze:
> [...]
    zero.
    > To przed wyborami wyjdzie oczywiscie - platforma gra o całą stawkę -jak nie przejsc

    Budyn, ale Ty chyba katolik jestes?
    Drugi temat, to oni chyba beda pracowac jednak u nas?

    Pozdro.. TK

  • 486. Data: 2015-09-26 12:43:16
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Znaczy, ze nie maja projektantow z poludnia.

    Nie jestem pewien, ale np. gejsz to prawie na pewno nie mają.

    >Klopot w tym, ze to nie Dubajczycy strajkowali. Dubajczycy tym zrozpaczonym
    >ludziom podziekowali deportacja.

    BUDOWALI MIESZKAŃCY CIEPŁYCH KRAJÓW - POŁUDNIOWCY, chujstym, że akurat w
    Dubaju - nie wiem który raz Ci to powtarzam?

    >Czym wyraza sie wyjatkowa pracowitosc Dubajczykow?

    j.w.

    >izrael to inna bajka.

    no, nie pasuje do teorii

    >I nie mam zadnych uprzedzec.

    No to nie jesteś człowiekiem :-)

    >Pisalem polnoc poludnie, a nie nieroby w Syrii.

    j.w. (MIESZKAŃCY CIEPŁYCH KRAJÓW - POŁUDNIOWCY budują Dubaj)

  • 487. Data: 2015-09-26 12:49:52
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 26 września 2015 11:50:09 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Budyn, ale Ty chyba katolik jestes?

    jasne -ale to ma wplynac na wynik obliczen? :-)
    Zatem zadaj precyzyjne pytanie :)

    > Drugi temat, to oni chyba beda pracowac jednak u nas?

    na zachodzie to statystycznie to nie pracują - tyle ze tam sa wysokie zasilki. U nas
    albo beda pracowac, albo wyjadą - sądzę ze raczej to drugie.

    b.

  • 488. Data: 2015-09-26 12:53:26
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >na zachodzie to statystycznie to nie pracują

    Dopiero co przyjechali, wiec raczej jeszcze nie pracują - pomijam tego
    trenera co go węgierska prawicowa "dziennikarka" skopała

  • 489. Data: 2015-09-26 12:55:00
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 26 września 2015 12:43:25 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > BUDOWALI MIESZKAŃCY CIEPŁYCH KRAJÓW - POŁUDNIOWCY, chujstym, że akurat w
    > Dubaju - nie wiem który raz Ci to powtarzam?

    " Sprawa dotyczy pracowników jednej z największych firm budowlanych w regionie -
    Arabtec. Ma ona w dorobku m. in. budowę portu lotniczego w Abu-Dhabi czy najwyższego
    budynku świata Burdż Chalifa. Niektórzy z zatrudnionych w niej robotników zapłacili
    deportacją za żądania dotyczące podniesienia pensji.

    W firmie pracowali głównie imigranci z Azji Południowo-Wschodniej m.in. z Nepalu czy
    Bangladeszu."

    taaaa, prawdziwi południowcy :)

    b.

  • 490. Data: 2015-09-26 12:59:05
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

> [...]

    >W firmie pracowali głównie imigranci z Azji Południowo-Wschodniej m.in. z

    Hahahahahah :-)