  • 571. Data: 2015-10-04 16:24:27
    Temat: Re: imigranci
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dupek Żołędas wrote:

    > To może ja się wypowiem.
    > Otóż owszem nie życzę sobie tutaj elementów obcych cywilizacyjnie.
    > Mieszkańcy Bliskiego Wschodu, Afryki etc. są elementem cywilizacyjnie
    > obcym dla Europy.

    to kiedy eksmisja księży, którzy są elementem obcym przybyłym z
    bliskiego wschodu?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 572. Data: 2015-10-04 17:51:29
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 4 października 2015 16:26:29 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > to kiedy eksmisja księży, którzy są elementem obcym przybyłym z
    > bliskiego wschodu?

    co, dawno nie było o kosciele, w krate trzeba kijem uderzyc? :) Bo ze gadasz
    komplentnie bez sensu to oczywistosc.

    b.

  • 573. Data: 2015-10-04 19:21:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie było ale racje ma. Chrześcijaństwo nie było religia ludzi którzy mieszkali w
    miejscu w którym teraz jest Polska. Zostało narzucone w drodze decyzji
    administracyjnej.

  • 574. Data: 2015-10-04 19:57:41
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 4 października 2015 19:21:24 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Nie było ale racje ma. Chrześcijaństwo nie było religia ludzi którzy mieszkali w
    miejscu w którym teraz jest Polska. Zostało narzucone w drodze decyzji
    administracyjnej.

    Uprzejmie uprasza sie o zapoznanie sie z historią. Nie było Polski bez KK. Polecam
    Dzieje Polski Andrzeja Nowaka tom 1. Poczytacie - pogadamy.

    b.

  • 575. Data: 2015-10-04 20:07:14
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 04-10-15 o 19:57, Budyń pisze:
> [...]
    >
    > Uprzejmie uprasza sie o zapoznanie sie z historią. Nie było Polski bez KK. Polecam
    Dzieje Polski Andrzeja Nowaka tom 1. Poczytacie - pogadamy.

    Dyskusja z polskojęzycznymi człowiekami sowieckimi jest zupełnie zbyteczna.
    Ciekawe co będą robić kiedy w Europie zacznie się ruchawka i rdzenni
    Europejczycy zaczną robić porządek.Z imigrantami, a nade wszystko z
    lewactwem.
    Co przytomniejsi politycy przewidują już masowe deportacje elementów
    obcych cywilizacyjnie.
    Co najmniej.

  • 576. Data: 2015-10-04 20:36:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Chrześcijaństwo zostało tutaj wprowadzone ze względów, jak by to dzisiaj określić,
    politycznych. Ludzie którzy wtedy tutaj żyli nie mieli zapotrzebowania na inna
    religie bo mieli swoja. Chrześcijaństwo było obca religia z wieloma niezruzumialymi
    historiami. Nic się w niej nie zgadzało z punktu widzenia Słowian. Jakieś osiołku
    których tutaj nikt nie widział. To samo z mirra i kadzidlem. Wszystkie historie jakie
    przyniosło chrześcijaństwo były z innej bajki i nie miały nic wspólnych punktów z
    doświadczeniami Słowian. Lwy rozszarpujace ludzi na arenie koloseum. Nie wiedzieli
    co to lew co arena a koloseum to jak dzisiaj budowla stworzona przez ufoludki.
    Chrzescijanstwo można było tutaj zaprowadzić tylko metoda kija i marchewki z dużym
    naciskiem na kij. Napisales ze nie było by Polski. No i co z tego. Cos by było. A
    może by lepiej było jak by nie było Polski? Masz jakieś argumenty ze było by gorzej?

  • 577. Data: 2015-10-04 21:04:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > co, dawno nie było o kosciele, w krate trzeba kijem uderzyc? :) Bo ze gadasz
    komplentnie bez sensu to oczywistosc.

    chesz stwierdzić, że chrześcijaństwo nie jest kulturowo obce w Polsce i
    nie zostało przywiezione z Bliskiego Wschodu? Dokładnie jak Islam.
    no to dawaj. Chętnie popatrzę jak się wijesz.

  • 578. Data: 2015-10-04 21:42:59
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 4 października 2015 21:06:27 UTC+2 użytkownik masti napisał:

> [...]
    > nie zostało przywiezione z Bliskiego Wschodu? Dokładnie jak Islam.
    > no to dawaj. Chętnie popatrzę jak się wijesz.

    Nie ma zamaru sie wic i prowadzic durnych dyskusji.
    To oczywiscie fajny temat - tyle ze cel masz slaby, nie sadze zeby sie z toba dalo tu
    normalnie pogadac. No i sam sobie zaprzeczasz "kulturowo obce w polsce" - polska
    powstała DZIEKI przyjeciu chrzescijanstwa przez plemiona slowianskie. Gdyby nie
    przyjela to nie byłaby to polska w tym znaczeniu kulturowym - brak ci zatem logiki.
    Nawiasem mowic bylaby tam gdzie jadzwingowie czy obodrzyce - tam czyli nigdzie :) A
    słowianie to tez tu skądś sie tu wzieli, zatem tez trzebaby ich usunąć - wychodzi ze
    rdzennie polski to był lodowiec :-)
    Polecilem ciekawa pozycje do przeczytania - poczytasz, pogadamy

    b.

    b.

  • 579. Data: 2015-10-04 22:02:06
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 4 października 2015 20:36:14 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Napisales ze nie było by Polski. No i co z tego. Cos by było. A może by lepiej było
    jak by nie było Polski? Masz jakieś argumenty ze było by gorzej?

    mam :-) Jestem genetycznym spadkobiercą slowian. Gdyby dali sie wyrżnąć to by mnie
    nie było, a ja lubie być :)
    To samo mozna odniesc do terazniejszoci - jesliby na przyklad islamisci odniesli
    sukces i za 100lat europa byłaby w 100% genetycznie bliskowschodnia to zle? Przeciez
    "cos" by tu było. Mnie nie pasuje - mnie interesuje zeby to moje dzieci, wnuki itd
    odnosily sukces.

    b.

  • 580. Data: 2015-10-04 22:06:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    powstała DZIEKI przyjeciu chrzescijanstwa przez plemiona slowianskie.

    to się tylko Tobie tak wydaje.