  • Data: 2012-09-01 16:22:53
    Temat: impregnacja więźnby
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przygotowuje się dopiero do budowy ale już rozważam warianty.

    Powiedzcie mi czy jest sens impregnacji więźby we własnym zkresie.
    kurcze jakoś nie specjalnie ufam tartaką.

    Jak ja to widzę, kopię dół, wykładam folią i zamaczam po 3-4 krokwie i tak
    zamiana
    co 2-3 dni. W zasadzie dla mnie nie jest to specjalnie pracochłonne
    pomijając
    fakt że co 2-3 dni muszę wytachać krokwie i włożyć nowe. Co o tym myślicie?

    Ewentualnie jeżeli kupię zaimpregnowane, jak mogę sprawdzić, że więźba
    nie została tylko zamoczona dla koloru w impregnacie?

    Pozdrawiam
    Darek