  • 451. Data: 2012-06-03 20:59:04
    Temat: Re: instalacja elektryczna do domu - jak zrobic samemu
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 27 May 2012 23:50:33 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Adasiu nie śmiem kłamać. Bynajmniej nie w tak poważnych sprawach.

    Jacusiu, kłamiesz.

    > Już zapomniałeś jak się chwaliłeś na grupie, że jako fotograf możesz sobie
    > pooglądać ładne dziewczyny?

    Oczywiście, że mogę. Wisi wara?

    > Wszedłem na stronkę z twoimi zdjęciami, a tam średnia wieku 15 lat.

    Nieźle, kłamco Jacusiu :D

    > Co tu ukrywać w pozach dość wyzywających i mało pruderyjnych i do tego
    > komentaż na temat aktów, skierowany do niepełnoletniej dziewczynki.

    Ojej, leć natychmiast do kościółka :D

    > Wybacz, ale naprawdę trzeba być zboczonym, żeby udawać fotografa tylko po
    > to, aby napawać się i podniecać seksualnie widokiem dzieci.

    Jacusiu, naprawde nie musisz opisywać Twoich przypadłości :D

    > Adasiu, wybacz, że zadam mało dyskretne pytanie: czy z żoną macie normalne
    > kontakty uczuciowe i seksualne?

    Jacusiu, udziele Ci odpowiedzi natychmiast po tym, jak zdradzisz co lekarz
    mówi na Twoje przywidzenia :D

    A, przy okazji - może pochwalisz się adresem tej mojej strony?
    Bo wiesz, jesli chodziło Ci o http://trzypion.maxmodels.pl. to zmartwię
    Cię, durniu, kłamco i złamasie - wszystkie modelki maja ponad 15 lat. I to
    grubo :D

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 452. Data: 2012-06-03 21:01:11
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 28 May 2012 18:15:04 +0200, news napisał(a):

    > Jeśli na obudowie jest napięcie to znaczy ze uziemienie nie działa.

    No nie działa . I co dalej?

    > Wracając do różnicówki, to ona tak czy inaczej w takim przypadku nie
    > zadziała, dlatego ze nie odróżni czy ten prąd z obudowy do ziemi płynie
    > przez człowieka czy bez niego. Normy mamy takie że badziewne urządzenia

    Bzdury piszesz. Własnie to jest podstawowe działanie różnicówki.
    Jeśli masz instalację dwuprzewodową, to wykrywa dowolny upływ do ziemi.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 453. Data: 2012-06-03 23:38:29
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    wiadomości news:c1.01.3W57qF$1FY@mike.oldfield.org.pl...

> [...]
    > Cię, durniu, kłamco i złamasie - wszystkie modelki maja ponad 15 lat. I to

    Tłumaczą się tylko winni i kłamcy tacy jak ty.

  • 454. Data: 2012-06-03 23:44:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.06.2012 20:59, Adam Płaszczyca pisze:

    > A, przy okazji - może pochwalisz się adresem tej mojej strony?
    > Bo wiesz, jesli chodziło Ci o http://trzypion.maxmodels.pl. to zmartwię
    > Cię, durniu, kłamco i złamasie - wszystkie modelki maja ponad 15 lat.

    Do tej pory OK...

    > I to grubo :D

    A tutaj chyba strzeliłeś gafę ;)

  • 455. Data: 2012-06-04 21:11:52
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 3 Jun 2012 23:38:29 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Tłumaczą się tylko winni i kłamcy tacy jak ty.

    Dlatego tez sie nie tłumaczę, jacusiu, kłamco, pomawiaczu, durniu i
    lachociągu :D

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 456. Data: 2012-06-04 21:12:57
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 03 Jun 2012 23:44:53 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Do tej pory OK...

    > A tutaj chyba strzeliłeś gafę ;)

    Bez przesady - między 15, a 18 to naprawdę gruba różnica :D

    Najmłodsza była Karolina - 16 w momencie robienia zdjęć, nota bene - na
    sesje przyjechała z mamą, która była obecna w czasie sesji.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 457. Data: 2012-06-04 21:37:32
    Od: <news>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" napisał:
    > Bzdury piszesz. Własnie to jest podstawowe działanie różnicówki.
    > Jeśli masz instalację dwuprzewodową, to wykrywa dowolny upływ
    > do ziemi.

    W takim razie ta twoja różnicówka będzie działała zawsze kiedy podłączysz
    jakiś elektryczny badziew do sieci i jak wtedy zagotujesz wodę w czajniki,
    pograsz na PC i wymyjesz auto myjką?

  • 458. Data: 2012-06-04 22:22:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.06.2012 21:12, Adam Płaszczyca pisze:

    > Bez przesady - między 15, a 18 to naprawdę gruba różnica :D

    "Interpretacji jam ofiara" ;)

    Dla mnie np. "gruba różnica" jest co najmniej dwucyfrowa, więc ktoś mógł
    się poczuć "oskarżany" o dobijanie do 30-tki ;)

    Z wieloma kobietami wiek to sprawa drażliwa, więc ostrożnie ;)

  • 459. Data: 2012-06-04 22:43:39
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    wiadomości news:c1.01.3W5m4p$1Fs@mike.oldfield.org.pl...

    > Bez przesady - między 15, a 18 to naprawdę gruba różnica :D
    >
    > Najmłodsza była Karolina - 16 w momencie robienia zdjęć, nota bene - na
    > sesje przyjechała z mamą, która była obecna w czasie sesji.

    Tłumacz się kłamco.
    Jesteś parszywą, kłamliwą, rudą gnidą, a tu jest dowód na to, że jesteś
    kłamcą:
    http://www.maxmodels.pl/index.php?t=pokaz_foto&u=244
    9611
    To jest Karolina

    A tu jest twój komentaż, do tego zdjęcia.

    trzypion napisał:
    Dodano: 2010-03-25 12:36:07
    Może byłby piękny akt, ale to najwcześniej za trzy lata, kiedy Karolina
    będzie już pełnoletnia ;)

    Taki komentaż napisałeś zboczeńcu 25 marca 2010r, a zdjęcie musiało być
    wykonane co najmniej 2 miesiące wczęśniej, bo pierwszy twój komentaż do tego
    zdjęcia jest z 17 stycznia 2010r.

    Jak więc widać byłeś zmartwiony tym, że najwcześniej Karolina będzie mogła
    pozować do aktów, kiedy osiągnie pełnoletność, czyli+
    wiek 18 lat.
    Gdyby miała wtedy 16 lat tak jak teraz twierdzisz to pełnoletność
    osiągnęłaby za 2 lata, a nie 3
    Wyraźnie napisałeś, że najwcześniej za 3 lata, czyli byłeś świadomy tego, że
    dziewczyna ma dopiero 15 lat.
    Tak więc parszywa gnido nie kłam.
    Nie chce mi się szukać w twoich zdjęciach, ale jestem pewien, że były też
    młodsze dziewczęta.
    Oczywiście nie mam nic przeciwko fotografii, ale twoje podniecanie się na
    widok dziecka (tak, tak 15-16 lat to jeszcze dzieci) i pisanie publicznie o
    aktach oraz przechwalanie sie na grupach "oglądaniem" dziewcząt podczas
    sesji zdjęciowych jest po prostu obrzydliwe i świadczy o twoich problemach
    seksualnych i być może nieudanym związku, albo co gorsza o zboczeniu.
    O twoich zaburzeniach mogą też świadczyć twoje teksty o "czochraniu bobra" w
    odniesieniu do małoletnich dziewczynek, które spędzają dużo czasu w
    łazience.

    Z jednym z czym się muszę z tobą w pełni zgodzić to, kiedy napisałeś o sobie
    prawdę, że jesteś knociarzem.

  • 460. Data: 2012-06-04 23:39:44
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Plumpi" <a...@a...pl> wrote in message

    > sesji zdjęciowych jest po prostu obrzydliwe i świadczy o twoich problemach
    > seksualnych i być może nieudanym związku, albo co gorsza o zboczeniu.

    Hehe teraz nazwanie kogoś zboczeńcem jest niepoprawne :-) Powinno się
    powiedzieć pedoseksualista żeby nie urazić :-)