  • 471. Data: 2012-06-05 23:31:42
    Temat: Re: instalacja elektryczna do domu - jak zrobic samemu
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 4 Jun 2012 21:37:32 +0200, news napisał(a):

    > W takim razie ta twoja różnicówka będzie działała zawsze kiedy podłączysz
    > jakiś elektryczny badziew do sieci i jak wtedy zagotujesz wodę w czajniki,
    > pograsz na PC i wymyjesz auto myjką?

    Ta róznicówka zadziała wtedy, kiedy prąd popłynie do ziemi inaczej, niż
    przez przewód neutralny. Czy na przykład przez Twoje ciało.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 472. Data: 2012-06-06 08:37:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.06.2012 23:24, Plumpi pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:4fce71e6$1@news.home.net.pl...

    [celowo usunięty przez manipulanta Plumpiego cytat]

    [koniec celowo usuniętego przez manipulanta Plumpiego cytatu]

> [...]

    [koniec celowo usuniętego przez manipulanta Plumpiego cytatu]

    > No tak. Skończyły się argumenty to zaczynasz uskuteczniać jakże dla Ciebie

    Oczywiście, jak to masz w zwyczaju, powyrywałeś wszystko z kontekstu, w
    szczególności wycinając swoje epitety.

    > To tak jak byś się dochodził, że autobus i wciągnik to jest dokładnie to
    > samo, bo zarówno jedno jak i drugie jest pojazdem samochodowym.

    Nie, ja "dochodzę" (co za debilne sformułowanie...), że oryginalny Ford
    T i współczesny Ford Fiesta to dokładnie to samo tj. samochód osobowy.

    W pełni się zgodzę, że Ford T nie spełnia współczesnych norm stawianych
    przed popularnym samochodem osobowym i nie zostałby dzisiaj dopuszczony
    do masowej produkcji i sprzedaży. Ale nie zgodzę się z analogią twojej
    tezy, że Ford T nie jest samochodem osobowym.

  • 473. Data: 2012-06-06 12:44:15
    Od: <news>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" napisał:
    > Ta róznicówka zadziała wtedy, kiedy prąd popłynie do ziemi inaczej,
    > niż przez przewód neutralny. Czy na przykład przez Twoje ciało.

    No ale kiedy tam normalnie płynie do ziemi prąd, więc skąd różnicówka ma
    wiedzieć czy ten prąd płynie przez twoje ciało czy nie?

  • 474. Data: 2012-06-06 16:27:13
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    wiadomości news:c1.01.3W6R4K$1G1@mike.oldfield.org.pl...

    > Jacusiu, tępy cwelu, gdzie sa te wyzywające pozy roznegliżowanych
    > nastolatek?

    Myślisz, że ja nie mam innych zajęć poza ogladaniem pedofilskich gniotów?
    Powinno ci wystarczyć, że udowodniłem twoje kłamstwa, pier.....ny łgarzu.
    Z resztą nie po raz pierwszy i zapewne nie po raz ostatni.
    A cwela to sobie poszukaj w swoim dowodzie osobistym, o ile go masz :)

    > Gadaj, kundlu spłodzony w pijanym widzie :D

    Ciekawe? Nie wiedziałem, że jesteśmy braćmi :)

  • 475. Data: 2012-06-07 18:06:20
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 6 Jun 2012 16:27:13 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Myślisz, że ja nie mam innych zajęć poza ogladaniem pedofilskich gniotów?

    Jacusiu, tepy cwelu spłodzony w pijanym widzie, gdzie są te zdjęcia, które
    ponoć widziałeś?

    > Powinno ci wystarczyć, że udowodniłem twoje kłamstwa, pier.....ny łgarzu.

    Powinno mi wystarczyć, gdybys je udowodnił, kundlu obszczany.

    > Z resztą nie po raz pierwszy i zapewne nie po raz ostatni.
    > A cwela to sobie poszukaj w swoim dowodzie osobistym, o ile go masz :)

    Nie, nie mam. Nie mam Twojego dowodu osobistego :D

    > Ciekawe? Nie wiedziałem, że jesteśmy braćmi :)

    Nie jesteśmy, ale miło, że przyznajesz, iż jesteś tak spłodzony :D

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 476. Data: 2012-06-07 18:07:08
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 6 Jun 2012 12:44:15 +0200, news napisał(a):

    > No ale kiedy tam normalnie płynie do ziemi prąd, więc skąd różnicówka ma
    > wiedzieć czy ten prąd płynie przez twoje ciało czy nie?

    Nie płynie tam normalnie do ziemi. Normalnie prąd płynie przez przewód
    fazowy i neutralny, które przechodzą przez różnicówkę.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 477. Data: 2012-06-07 18:53:00
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    wiadomości news:c1.01.3W7Wpf$1G3@mike.oldfield.org.pl...

> [...]

    > Dlatego tez sie nie tłumaczę, jacusiu, kłamco, pomawiaczu, durniu i
    > lachociągu :D

    > Jacusiu, tępy cwelu, ...

    > Jacusiu, tepy cwelu spłodzony w pijanym widzie...

    > Powinno mi wystarczyć, gdybys je udowodnił, kundlu obszczany.

    > Nie, nie mam. Nie mam Twojego dowodu osobistego :D

    > Gadaj, kundlu spłodzony w pijanym widzie :D

    > Nie jesteśmy, ale miło, że przyznajesz, iż jesteś tak spłodzony :D

    > ___________ (R)
    > /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    > ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna

    Adasiu nie musisz już więcej udowadniać, że jesteś chory umysłowo.

  • 478. Data: 2012-06-07 20:13:55
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 7 Jun 2012 18:53:00 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Adasiu nie musisz już więcej udowadniać, że jesteś chory umysłowo.

    Jacusiu, pokaż te rozneglizowane zdjęcia nastolatek w wyuzdanych porach,
    kłamiący burku spłodzony w rynsztoku :D

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 479. Data: 2012-06-07 20:45:39
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    wiadomości news:c1.01.3W7Zds$1G7@mike.oldfield.org.pl...

> [...]

    > ___________ (R)
    > /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    > ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna

    Jak długo jeszcze kundlu będziesz szczekał?

  • 480. Data: 2012-06-07 20:58:22
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 7 Jun 2012 20:45:39 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Jak długo jeszcze kundlu będziesz szczekał?

    Jacusiu, Skoro sam siebie pytasz, to sam też sobie odpowiedz, kundlu
    spłodzony w rynsztoku przez pijanego Pisiora.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356