  • 1. Data: 2010-11-29 23:46:56
    Temat: izolacja rozdzielacza CO
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    mieszkam w bloku i do wejscia do mojego mieszkania sa 2 rozdzielacze
    (mosiezne) na zasilaniu i powrocie (6 drozne). Rozdzielacze sa
    zainstalowane w pionie na korytarzu i niepotrzebnie "nabijaja" mi moj
    licznik. Chcialbym je zaizolowac. Czy sa moze jakies gotowe ksztaltki
    ze steropianiu, waty - aby nalozyc/zalozyc na taki rozdzielacz i
    zamocowac - lub macie jakies ciekawe pomysly?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-11-29 23:55:08
    Temat: Re: izolacja rozdzielacza CO
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-11-30 00:46, a...@p...pl pisze:
> [...]
    > ze steropianiu, waty - aby nalozyc/zalozyc na taki rozdzielacz i
    > zamocowac - lub macie jakies ciekawe pomysly?
    Najtanszy prosty - wełna szklana "żółta" izolacyjna, a jak nie chcesz by
    sypała się, piliła, i kurzyła - to wsadź ją w worki na śmieci, i tak
    przygotowane "poduchy" upchnij w ten pion na korytarzu.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 3. Data: 2010-11-30 09:09:46
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 30 Nov 2010 00:55:08 +0100, BartekK <s...@N...org>
    wrote:

    >Najtanszy prosty - wełna szklana "żółta" izolacyjna, a jak nie chcesz by
    >sypała się, piliła, i kurzyła - to wsadź ją w worki na śmieci, i tak
    >przygotowane "poduchy" upchnij w ten pion na korytarzu.

    ale ja nie chce zapychac calego pionu na korytarzu! Tylko sam
    rozdzielacz. Myslalem, ze sa jakies gotowe ksztaltki. Wiec pewnie
    skonczy sie "zoltej" wacie i kilku opaskach lub wydlubie sobie
    ksztaltke z 2 kawalkow steropianu.

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2010-11-30 10:52:07
    Od: s_13 <s...@i...pl>

> [...]
    > rozdzielacz. Myslalem, ze sa jakies gotowe ksztaltki. Wiec pewnie
    > skonczy sie "zoltej" wacie i kilku opaskach lub wydlubie sobie

    jak nie zamierzasz często zaglądać do tego, to po prostu wypsikaj na
    to opakowanie pianki w sprayu

    pozdrawiam
    s_13

  • 5. Data: 2010-12-02 11:14:20
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > ze steropianiu, waty - aby nalozyc/zalozyc na taki rozdzielacz i
    > zamocowac - lub macie jakies ciekawe pomysly?

    Sa maty welniane przeznaczone do izolowania urzadzen klimatyzacyjnych. Z
    jednej strony maja folie alu a z drugiej folie samoprzylepna. Jezeli z dwóch
    stron byc to okleil to powinno sie dac dobrze zaizolowac i bedzie mozna
    wyciac otwory na zaworki i inny szpej.

    Jezeli masz duzo czasu i zaciecie majsterkowicza to zrób odlew gipsowy
    calego elementu (najpier negatyw, potem pozytyw) i potem na tym odlewie
    wykonaj izolacje z pianki PU dzielona wzdluz plaszczyzny przebiegajacej
    przez osie podluzne belek. Jak popijesz piwa z kumplami to bedzie sie czym
    pochwalic :)))