  • Data: 2009-02-04 10:38:02
    Temat: jak długo suszyc tynki cem-wap?
    Od: QbaB <Q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Z kilka dni wpuszczam ekipę do tynkowania (wewnątrz).
    Na wypadek mrozów w domu zostanie postawiony duży piec typu "grzybek"
    który ma zapewnić temp. dodatnią.
    Dom jest jeszcze nieocieplony a ściana to pustak keramzytowy na zwykłą
    zaprawę (aby zatrzymać cześć ciepła ociepliłem dach pierwszą 15 cm
    warstwą wełny).
    Pytania:
    1. Czy podczas dużych mrozów nie przemarzną mi spoiny i nie spowodują
    odparzenia tynku. Do jakiej temp nie powinno sie nic stać.
    2. Jak długo po otynkowaniu muszę sie bać mrozów (ogrzewać dom).
    Wykonawca powiedział miże tydzień powinien wystarczyć, czy to prawda?
    Czy po tygodniu od położenia tynków sa one juz wystarcząco odporne na
    mróz?

    Pzdr
    QbaB