eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniejak ustawić piec kondensacyjny / jak ogrzewać rurę wody? › jak ustawić piec kondensacyjny / jak ogrzewać rurę wody?
    From: Lukasz <w...@b...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: jak ustawić piec kondensacyjny / jak ogrzewać rurę wody?
    Date: Sat, 31 Dec 2011 09:06:47 +0100

    Witam,
    Mam dwa pytania:
    Jakie ciśnienie utrzymywać w piecu kondensacyjnym 2-f., rury nowe PVC -
    chodzi mi o to czy ma to jakieś znaczenie i czy lepiej ciśnienie trzymać
    w górnej czy w dolnej granicy.
    Drugie pytanie - chciałbym do osobnego budyneczku dociągnąć wodę, na
    ziemi leżą płyty betonowe i nie chciałbym ich rozbijać, w jednym miejscu
    jest większa szczelina - chciałbym tam zmieścić rurę z otuliną... i
    właśnie - kablem grzejnym? Nie będę miał jak się wkopać głębiej więc
    zimą chciałbym tą rurę ogrzewać. Najwygodniej byłoby mi zastosować chyba
    rurę giętką pvc, ale jeśli macie lepsze sugestie to poproszę. Odcinek na
    zewnątrz to kilka metrów.

    Lukasz