  • Data: 2011-10-07 19:42:57
    Temat: jaką ręczną pilarkę tarczową kupić do cięcia blatu?
    Od: "Piotr Kubiak" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    muszę przyciąć blat drewniany grubości 3,8cm dąb do kuchni
    mam już wyrzynarkę, ale chodzi mi o proste cięcia (5-6 cięć) skrócenie oraz
    zwężenie blatu, tak żeby łączenia w miejscu cięć były możliwie idealne

    1. czy dokonanie takiego prostego cięcia jest możliwe przy pomocy ręcznej
    pilarki?

    2. czy potrzebne jest do tego urządzenie dobrej klasy czy wystarczy w
    zupełności jakieś pierwsze lepsze badziewie z castoramy za 100zł ?
    lub ew. może być za 100zł ale musi mieć odpowiednie parametry, jakie?

    dziękuję za pomoc
    Piotr