  • Data: 2011-10-09 18:31:55
    Temat: Re: jaką ręczną pilarkę tarczową kupić do cięcia blatu?
    Od: "Kris" <k...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

    .Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    >+ 100 lub więcej za transport.

    Pilarka pewnie droższa;)
    A zresztą skąd to 100 zł. 150 zł to ok miesiąca temu zapłaciłem za wynajęcie
    z lokalnej hurtowni budowlanej dużego samochodu z HDSem który przywiózł mi
    drzewo z miejscowości odleglej o 35 km w jedną stronę. W ramach tej kwoty
    kierowca jeszcze czekał aż załadujemy(a nawet pomógł w załadunku) a większe
    kawałki włożył i zdjął później HDSem
    Może sąsiad ma kombiaka i za piwko do sklepu podrzuci lub znajomy
    dostawczakiem.
    No chyba że autor wątku mieszka gdzieś odcięty od świata.