  • 11. Data: 2012-10-10 21:00:47
    Temat: Re: jaką zmywarkę wybrać
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 10 Oct 2012 20:18:13 +0200, Andy Niwinski napisał(a):

    > Widzisz, ty jesteś do tego stopnia zdebilałą, że nawet w te diamenciki
    > uwierzyłaś...

    Jak najbardziej pasują do ciebie.
    (by XL)

  • 12. Data: 2012-10-10 21:06:14
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    > Jak najbardziej pasują do ciebie.

    ROTFL

  • 13. Data: 2012-10-11 12:21:25
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    Ryba <t...@b...poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    >Na grupie czytam głównie o gotowaniu lub kłótnie z XL :)
    >
    >Ale może doradzicie jaką zmywarkę wybrać.
    >Mam do zagospodarowania szafkę 60 cm tuż obok zlewu więc zmywarka będzie
    >60 do zabudowy.
    >
    >W internecie królują bosche ale electrolux też zbiera dobre opinie.
    >
    >Wyszukałem dwa modele, które spełniają moje oczekiwania tj.
    >zużycie wody 10-12 litrów. głośność 45-47 dB, program szybki.
    >
    >bosch SMV 50E70EU oraz electrolux ESL 65070R ew. ESL 67040R
    >
    >Najbardziej przypasował mi ten środkowy ESL 65070R
    >
    >Ktoś ma, poleca, nie poleca, może coś innego?

    Uzywalem juz paru roznych zmywarek i tak naprawde
    nie bylo wiekszych roznic miedzy nimi jesli chodzi o skutecznoc mycia.
    Roznice w zuzyciu wodu na poziomie paru litrow nie sa w ogole warte brania
    pod uwage. IMHO najwazniejsze rzeczy to glosnosc (istotna jak np. ktos
    ma otwarta kuchnie na salon) oraz dostepnosc jakiegos szybkiego
    programu/programu typu pol wsadu. Niezla i przydatna rzecza jest
    tez cos takiego, co np. ma bosch (chociaz pewnie wielu innych prodeucentow
    ma swoje rozwiazania) i nazywa sie toto w jego przypadku vario speed.
    Kosztem nieco wiekszego zuzycia wody i energii (pomijalne wartosci)
    czas pracy kazdeg programu zostaje skrocony nawet do 2x
    np. w mojej zmywarce program 50 st. skraca sie ze 150min do 80,
    przydatne, przy duzym przemiale brudnych naczyn w kuchni, przy czym
    zanizonej skutecznosci mycia nie stwierdzam.
    Przydaje sie tez jakis program do garow - ale czy jakas zmywarka tego
    nie ma? :)
    A producent? Wybierz zmywarke ktora Ci bardziej odpowiada i obdzwon
    pare autoryzowanych serwisow w Polsce pytajac o awaryjnosc tego
    akurat modelu ewentualnie o jakis dodatkowe uwagi i opinie.

  • 14. Data: 2012-10-17 11:37:09
    Od: "R. P." <r...@w...pl>

    W dniu 2012-10-10 21:06, Andy Niwinski pisze:

    > "Ikselka" <i...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > ROTFL

    Andy, daj sobie spokój. Ikselka i Animka to dwa etatowe trolle... Szkoda
    czasu :)

  • 15. Data: 2012-10-31 20:55:03
    Od: Darcin <d...@p...lp>

    W dniu 10.10.2012 09:20, Ryba pisze:

    > Ktoś ma, poleca, nie poleca, może coś innego?

    Jak większy budżet to polecam
    BOSCH SMS 58M98EU

    /Odpowiadając na priv zamień p w adresie/

  • 16. Data: 2013-01-20 22:28:58
    Od: w...@g...com

    W dniu środa, 31 października 2012 20:55:05 UTC+1 użytkownik Darcin napisał:

    > Jak większy budżet to polecam
    >
    > BOSCH SMS 58M98EU
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam
    >

    > /Odpowiadając na priv zamień p w adresie/

    tez polecam Boscha, ten program ze skroconym czasem mycia to rewelka, praktycznie w
    95 % przydkow go uzywam na co dzien,

  • 17. Data: 2013-01-24 16:00:12
    Od: sebcio <s...@w...pl>

    W dniu 2012-10-10 19:54, Dawid pisze:

    > Obecnie Bauknecht to nasz http://www.whirlpool.pl/
    > Nie mówię że zły, ale daleko mu do prawdziwego, starego Bauknechta.

    Ja kupiłem 60 Aristona Hotpoint-a, jestem zadowolony, po co wiele
    programów jak w praktyce z dostępnych 7 używa się 2 góra 3?