eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekabina prysznicowa w/g mojego projektu - kto wykona? gdzie kupić takie drzwi? › kabina prysznicowa w/g mojego projektu - kto wykona? gdzie kupić takie drzwi?
  • Data: 2013-04-02 22:21:29
    Temat: kabina prysznicowa w/g mojego projektu - kto wykona? gdzie kupić takie drzwi?
    Od: x...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Potrzebuję takie drzwi jak te z linka poniżej w jakiejś normalnej cenie.
    W dodatku miejsce na te drzwi ma 86,5 cm.

    http://megalazienki.pl/drzwi-prysznicowe/kermi-drzw-
    wahadlowo-skladane-profil-bialy,19031s

    Druga, sztywna ściana kabiny, będzie mieć 45,5 cm, bo zbudowana na kominie.
    Pozostałe, płytkowe ściany odpowiednio 86,5 i 41 cm.

    Kto mi takie zrobi?

    I jeszcze jedno pytanie. Czy ma jakieś realne znaczenie czy szkło ma grubość 6 czy 10
    cm?

    z góry dziękuję za pomoc
    Walter