  • 1. Data: 2017-03-04 10:02:05
    Temat: tania brama garazowa - co to jest warte
    Od: "s...@d...pl" <r...@g...com>

    Witam

    musze kupic brame garazowa do malego garazu, potrzebuje segmentowej w standardowym
    wymiarze. Obdzwonilem wszystkich fachowcow i najtaniej wyszko 3k - nie jest to
    bajonska suma za 2,5x2,15 ale brame moze otworze 20 razy w roku wiec wolalbym wydac
    mniej. Rece mam 2 prawe i przy odrobinie szczescia moze uda mi sie jakos jakos to
    zamontowac samemu. Czy te marketowe wynalazki w rodzaju
    Kronway
    Splendoor

    sa cos warte? Niestety wrodzona oszczednosci kilka razy zrobila mnie w konia wiec
    wole spytac bo pewnie jest ktos kto przez to przeszedl juz

    dzieki za pomoc

  • 2. Data: 2017-03-04 15:33:54
    Temat: Re: tania brama garazowa - co to jest warte
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 4 marca 2017 10:02:06 UTC+1 użytkownik s...@d...pl napisał:
> [...]
    >
    > sa cos warte? Niestety wrodzona oszczednosci kilka razy zrobila mnie w konia wiec
    wole spytac bo pewnie jest ktos kto przez to przeszedl juz

    W 2008 kupiłem bramę garażową Scorpion
    https://www.olx.pl/oferta/segmentowa-brama-garazowa-
    z-automatyka-skorpion-z-furtka-CID628-IDbZxF9.html
    Taką ja ta tylko bez furtki.
    Z napędem i dostawę kosztowała poniżej 2tys chyba
    Zamontowałem sam w jedno popołudnie
    Otwierana kilka razy dziennie, działa do dzisiaj
    Jesienią pękł trybik przy napędzie- pogrzebałem w necie i znalazłem
    http://www.pluscom.pl/spido-c777.html?gclid=CjwKEAiA
    6OnFBRDcgt7YmPKI33ESJACJoTJYAGlxTagTGDDjCZsGRuZrRSW9
    __qDdAwq9IslTZHKdBoC2xHw_wcB
    Element nr 16 kupiłem na allegro za ok 20 zł
    Naqpęd mojej bramy nazywa się clever !! ale jak patrzę na części zamienne od nice
    spido to wygląda to identycznie.

  • 3. Data: 2017-03-06 13:49:09
    Od: w...@g...com

    > W 2008 kupiłem bramę garażową Scorpion
    > https://www.olx.pl/oferta/segmentowa-brama-garazowa-
    z-automatyka-skorpion-z-furtka-CID628-IDbZxF9.html
    > Taką ja ta tylko bez furtki.

    Podłączę się z pytaniem - orientuje się ktoś z Was, czy można 'dorobić' taką
    furtkę/drzwi w zamontowanej bramie ?

    pzdr
    Bogdan