  • 1. Data: 2011-05-22 19:29:30
    Temat: jak wygłuszyć podłogę?
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Witam,
    Będę wydzielał dwa osobne mieszkania na dwie rodziny w domku - w poziomie.
    Ja będę na górze, rodzice na dole. Jak wygłuszyć podłogę- w tej chwili na
    podłogach jest deska, trochę już skrzypi i jako że cały dom był w boazerii
    to po jej usunięciu zostają po bokach dość duże szpary dlatego też albo
    położę nową podłogę (deski barlinek) na istniejącą (oczywiście najpierw będę
    musiał usunąć skrzypienie) albo zerwę istniejącą podłogę i położę nową na
    beton- tylko co w jednym czy drugim przypadku zastosować jako wygłuszenie bo
    ogólnie deska jest dość głośna jak coś na nią spadnie. Strop to płyty WPS,
    istniejąca podłoga leży na jakiś krokwiach (poziom deski jest 7cm nad
    betonem), co zastosować pod barlinka oprócz/ zamiast płyt eko (czy jak to
    tam się nazywa - te takie niby kasetony)
    Mam też do zabudowania wewnątrz schody i muszę w ich miejsce postawić
    ściankę - z czego ją zrobić i jak żeby najlepiej wygłuszyć?

    Lukasz