    From: "Rutkoski" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: kamera? monitoring?
    Date: Mon, 29 Jan 2018 17:25:58 +0100

    Potrzebuję jakiegoś monitoringu, co by mi nagrywał jak ktoś mi przez płot
    przechodzi.
    Zastanawiałem się nad foto-pułapką, ale te maja zasięg czujki podczerwieni
    do 20m a płot ma długość 200m. Czy są jakieś urządzenia kamerujące, co by
    włączały nagrywanie gdy w kadrze pojawia się jakiś ruch? Dobrze by było,
    gdyby urządzenie działało na bateriach przynajmniej pół roku, oraz była
    możliwość zdalnego odczytu pamięci, ale bez pośrednictwa stacji GSM, bo
    majątek bym na doładowania wydał. A wdrapywanie się na drzewo co tydzień
    jest mało praktyczne i może zdradzić umieszczenie urządzenia.
    Co radzicie, co proponujecie?