  • Data: 2018-02-04 19:42:37
    Temat: Re: kamera? monitoring?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.02.2018 o 19:23, Kris pisze:

    > Wiosną puszki od piwa na złom zawoziłem i przy okazji stare aku wrzuciłem
    > Prawie na flaszkę to aku na złomie wycenili
    > Dokładnie nie pamiętam ale chyba 2 zl za kg dali

    normalna kamera nagrywa cały czas. dlatego "widzi" ruch. mało tego, może
    zapisać na karcie pamięci np 20 sekund poprzedzajacych ruch. więc takie
    coś na bateriach odpada. musiałbyś zlecić wykonanie następującego (mniej
    więcej) urządzenia. laserek zamontowany na płocie, musiałby wysyłać
    impuls co sekundę do lusterka zamontowanego 200m dalej. impuls powinien
    wrócić do czujnika bez zakłóceń. jeśli nie wróci - znaczy że jakiś
    intruz przeciął wiązkę, wtedy należałoby uruchomić kamerę, nagrywać
    minutę czy dwie i wyslać powiadomienie na email. tyle że o ile kamera
    samochodowa startuje w kilka sekund(dwie, trzy), to kamera z obsługą
    wifi - już conajmniej 10. Ale chyba rozgraniczenie wykrywania i
    nagrywania byłoby krokiem w dobrym kierunku. kombinuj kibicuje Ci, ale
    nie postwie ani centa na Twój sukces
    ToMasz