  • Data: 2012-08-15 12:02:07
    Temat: kamery IP na zewnątrz
    Od: b...@k...math.uni.lodz.pl szukaj wiadomości tego autora

    Problem: chcę rozprowadzić skrętkę do zewnętrznych kamer IP ale nie wiem
    gdzie one mają być :) Samych kamer jeszcze nie ma, ale jak stanieją i
    kupię to chce mieć przewody już położone. Zasilanie PoE (ten sam
    przewód)

    Są jakieś zasady mówiące gdzie się montuje kamery?
    Na elewacji, czy pod okapem?

    Cel: żeby bez wyglądania z okna zobaczyć na smartfonie co robi dziecię
    i psy, albo z wakacji zobaczyć czy wichura dachu nie zwaliła ;)

    Chałupka wygląda tak:
    http://drozd.uni.lodz.pl/~bajcik/foto/domek/2011.06.
    28-dach/.lowres/IMG_1902.JPG
    http://drozd.uni.lodz.pl/~bajcik/foto/domek/2011.06.