    From: Arttap <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: kłamstwo
    Date: Mon, 29 Mar 2010 04:30:33 -0700 (PDT)

    Witam nazywam sie Sumka Mariusz i jestem bardzo ciekaw dlaczego
    wypisujecie na moj temat takie bzdury.Czy zdajecie sobie sprawe z tego
    ze to jest karalne.Ciekawy jestem dlaczego tez jeden z was sie wogole
    nie przedstawil a drugi znowu podal jakis fikcyjny adres e-
    mail(s...@w...pl).Jest takie powiedzenie ze ten sie nie myli co
    nic nie robi a pomylic sie jest rzecza ludzka.Tylko chcialbym
    zaznaczyc ze nigdy nie zostawilem klijenta na lodzie i jak trzeba
    uznac gwarancje to ja uznaje.Oskarzacie mnie ze nie mam pojecia o tym
    co robie i dopiero zaczynam zajmowac sie ogrodami i brukarstwem.Pragne
    zaznaczyc ze ladych pare lat przed zalozeniem wlasnej firmy pracowalem
    w jednej z wiekszych firm ogrodniczych w Warszawie.Kolejny zarzut to
    zamieszczanie nie moich zdjec na stronie.Czlowieku czy ty nie widzisz
    ze to photoshop i gotowy szablon strony a zdjecia moich realizacji sa
    na pozostalych stronach?Kolejna sprawa to czlowieku skoro cie
    oszukalem na pieniadze to dlaczego nie poszedles z tym na policje
    przeciez za takierzeczy co o mnie wypisujecie trafilbym do wiezienia.
    Chcialbym jeszcze zebyscie sie spodziewali ze ta sprawa trafi do
    sadu,gdyz jest to naruszenie dobr osobistych.