    From: Michał Gut <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: kolki rozporowe >25cm?
    Date: Sat, 12 Feb 2011 18:11:07 +0100
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    musze przymocowac skrzynkę energetyczną do ściany budynku która sklada sie z
    gazobetonu, na nim klej, styropian 20cm znow klej i na koncu tynk
    silikatowy. Pytanie: jak zamontować coś do ściany zeby nie trzymało się
    jedynie elewacji?
    nie znalazlem dluzszych kolkow 16cm...

    obciążenia generalnie będą niskie bo całość ważyć będzie max 5kg ale dla
    zasady nie chcę by trzymało się elewacji.
    myslalem o prętach gwintowanych wpuszczonych w scianę z użyciem kleju
    montazowego ale mam pewne obawy ze wejdzie to w reakcje ze styropianem
    (rozpuszczalniki). niby można jeszcze napchać tam kleju do styropianu ale
    nie wydaje mi sie ze bedzie sie to trzymac...

    --
    Zdeklarowany fiaciarz:)