  • 51. Data: 2016-06-02 15:42:18
    Temat: Re: koszt wychowania dzieci
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przemysl drzewny na przyklad.

  • 52. Data: 2016-06-02 16:10:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Przemysl drzewny na przyklad.

    dinozaury miały fabryki?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 53. Data: 2016-06-02 16:36:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Do fabryk jeszcze jeszcze nie doszli. Surowiec produkowali.

  • 54. Data: 2016-06-02 18:09:23
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 01.06.2016 o 14:12, Adam Sz. pisze:
    > No cze,
    >
    > To tak do tematu, o ktorym kiedys pisalismy:
    >
    > https://www.facebook.com/notes/centrum-im-adama-smit
    ha/koszty-wychowania-dzieci-2016-informacja-prasowa-
    centrum-im-adama-smitha-warszaw/10154068871220664

    > Jak ktos niefejsbukowany to cytuje:
    >
    > "Centrum im. Adama Smitha liczy koszty wychowania dzieci w Polsce od 2008 roku i
    prezentuje piątą edycję raportu na ten temat (ostatni w roku 2015). Eksperci Centrum
    pod kierunkiem prof. dr. hab. Aleksandra Surdeja szacują, że koszt wychowania jednego
    dziecka w Polsce (do osiągnięcia osiemnastego roku życia) mieści się w przedziale od
    176 tys. do 190 tys. zł, dwójki dzieci od 317 tys. do 342 tys. zł, trójki od 422 tys.
    do 427 tys. zł, a dla rodziny z czwórką dzieci od ok. 528 tys. do 553 tys. zł."

    > To jak - zgodzicie sie w koncu ze mna, ze wychowanie kazdego kolejnego dziecka
    > jest coraz tansze? ;)
    > pozdr.

    Oczywiście. W przeliczeniu na jednostkę.
    Ale już na czwórkę trudno zarobić.

    Krycha

  • 55. Data: 2016-06-02 18:13:04
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 01.06.2016 o 18:13, Lisciasty pisze:

    > Nawet w miarę to policzyli, pi razy oko zgadza się z moimi osobistymi szacunkami :>
    > Ale czy trójka jest tańsza od jedynki licząc koszt na osobę? Może na początku tak,
    > koszty typu wspólna niańka, lekkie zniżki tu i ówdzie, ale myślę, że z biegiem
    > czasu większa ilość nie będzie dawała jakiś jednostkowych oszczędności.
    > Każdy musi jeść, mieć swoje ciuchy, rowery, bilety, wycieczki i książki,
    > niespecjalnie widzę tu możliwość kompensacji wydatków :>

    Może chodzić w ubraniu po bracie/siostrze, tak samo z rowerem.
    Nawet książki można by wykorzystać, gdyby nie było dzikiej polityki
    szkolnej.
    itp.

    Krycha

  • 56. Data: 2016-06-02 18:19:35
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu czwartek, 2 czerwca 2016 12:56:02 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

> [...]
    law-sl-mamy-najbardziej-zanieczyszczone-powietrze-w,
    1598597,artgal,t,id,tm.html

    >W sezonie grzewczym

    Rozumiem, sezon grzewczy to taka pozaprzestrzeń

    > ciulu z debu :D

    wali gimbazą

  • 57. Data: 2016-06-02 18:20:39
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    Chyba jednak musi.

  • 58. Data: 2016-06-02 18:59:21
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-06-02 o 15:14, masti pisze:

    > pokażesz jaki przemysł miał wpływ na gwałtowne ocieplenie klimatu
    > miliony lat temu?

    A czy ja coś pisałem o przemyśle i ociepleniu klimatu?

  • 59. Data: 2016-06-02 19:22:50
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 czerwca 2016 18:19:47 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Rozumiem, sezon grzewczy to taka pozaprzestrzeń

    OK wyjasnie ci to debilu, nie twoja wina ze masz IQ = 1.
    Otorz fakt, ze w lato powietrze w moim miescie jest CZYSTE, oznacza, ze
    zanieczyszczenie pojawia sie tylko sezonowo i wynika z syfu wydobywajacego
    sie z kominow. Oznacza tez, ze przyroda doskonale radzi sobie z tym syfem -
    inaczej powietrze byloby fatalnej jakosci *rowniez w lato*. Panial?

    --
    Adam Sz.

  • 60. Data: 2016-06-02 19:52:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Slyszalem ze latem powietrze jest w Wodzislawiu czyste bo miejscowi okien nie
    otwieraja. A tak z innej beczki. Jak miasto ma w nazwie slaski to w nim musi byc syf
    w powietrzu. Jakies huty, kopalnie, odlewnie na Slasku sa. I syfia do oporu. Na
    dodatek przez ta zapomiana przez boga Boga i ludzi miescine przebiega droga
    rownolegla do autostrady, ale bezplatna. I na oko z mapy wychodzi ze do granicy
    blizej ta droga. Niedaleko Lodzi tez jest syfiarz pod postacia elektrowni w
    Belchatowie. Tylko ze ma kominy wysokie i pierwsze syfy z tej elektrowni opadaja
    kilkaset kilometrow od elektrowni. Jak wiatr na poludnie zawieje to w Wodzislawiu
    Slaskim szybciej je da sie zarejestrowac niz w Lodzi. Juz Ci pisalem ze grzanie w
    zime weglem nie wystepuje tylko u Ciebie. W Lodzi jest jakies 100000( slownie sto
    tysiecy) piecow na wegiel. To tyle ile w dwudziestu Wodzislawach Slaskich. I Lodz nie
    jest na liscie trzydziestu europejskich miast z najgorszym powietrzem. Syf w
    powietrzu u Ciebie bierze sie z przemyslu na Slasku i pewno z tej drogi co przez
    miasto leci. Latem spaliny z kominow wolniej stygna i dalej leca z wiatrem. Zima
    szybko stygna i opadaja blizej. Dlatego wieksze przemyslowe miasta w Twojej okolicy
    maja lepsze powietrze.