  • 1. Data: 2011-01-18 12:36:07
    Temat: ku przestrodze
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Chyba jeszcze nie było
    http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/dzicy-lokatorzy
    -skutecznie-pozbyli-sie-wlascicieli,1,4114633,region
    -wiadomosc.html

    czego nikomu z właścicieli nie życzę.

    pzdr.
    rafał

  • 2. Data: 2011-01-18 12:40:46
    Temat: Re: ku przestrodze
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 18 Sty, 13:36, rrr <r...@o...rrr.pl> wrote:
    > Chyba jeszcze nie byłohttp://wiadomosci.onet.pl/regionalne/dzicy-lokat
    orzy-skutecznie-pozby...

    > czego nikomu z właścicieli nie życzę.

    Czytam w komentarzach takie rozwiazanie:

    "Miałem identyczną sytuację .... załatwiłem to REMONTEM
    GENERALNYM.....zebrałem kilku kolegów (co w życiu im nie wyszło)
    wpadliśmy na mieszkanie, wyjęliśmy wszystkie okna, drzwi, szafki,
    odkręciliśmy lampy, wszystkie urządzenia i dałem im 200 zł by się
    dobrze bawili podczas remontu :)))) Na drugi dzień szanowni lokatorzy
    ZNIKNĘLI!!!!"

    Dosc skuteczne?

    Ktos zauwaza:

    "co taki zdziwiony jesteś?! chcąc przeprowadzić remont w ... ...
    wynajmowanym mieszkaniu, musisz zapewnić lokal zastępczy najemcom na
    czas remontu. Poczytaj trochę zanim kolejny raz publicznie dasz
    ciała."

    I riposta:

    "tak, o ile ten remont ma miejsce PODCZAS trwania umowy ... ... najmu,
    a nie po jej wygaśnięciu lub zerwaniu, panie SZpecjalisto ;-))"

    Czy to prawda? Jezeli tak, to wyjscie jest proste - podpisywac nowa
    umowe np. co 6 m-cy. Lokator nie placi, mija termin umowy (ew. czekamy
    do srodka zimy), wchodzimy zrobic remont generalny (wymiana okna),
    lokatorzy znikaja. Jest rozwiazanie ? ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2011-01-18 15:58:53
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 18 Jan 2011 04:40:46 -0800 (PST), Adam napisał(a):

> [...]
    > do srodka zimy), wchodzimy zrobic remont generalny (wymiana okna),
    > lokatorzy znikaja. Jest rozwiazanie ? ;)

    Nie, to jakaś bzdura. Jeśli wynajmujesz komuś mieszkanie to nie masz prawa
    tam wejść bez zgody tej osoby, nieważne czy przyszedłeś na kawę czy robić
    "remont".

    --
    best regards,
    scream

  • 4. Data: 2011-01-18 16:13:59
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Ale on pisze, że wejście nastąpiło kiedy umowa już nie istniała, bo nie
    płacili.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 5. Data: 2011-01-18 17:47:53
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 18 Sty, 16:58, scream <n...@p...pl> wrote:

    > Nie, to jakaś bzdura. Jeśli wynajmujesz komuś mieszkanie to nie masz prawa
    > tam wejść bez zgody tej osoby, nieważne czy przyszedłeś na kawę czy robić
    > "remont".

    Chyba, ze jestes tam zameldowany :) Wtedy mozesz wejsc jakkolwiek.
    Wiem, bo kiedys wchodzilem lomem ze znajomym do jego mieszkania w
    ktorym byla zona wymienila zamki ;-) Wczesniej byl telefon na policje
    - polecili zeby wziasc za swiadka wydarzen sasiada i wchodzic
    jakkolwiek. Jest meldunek = jest prawo wejscia, z buta, loma, czy
    czegokolwiek innego.

    Pytanie - co jezeli nie jestesmy tam zameldowani, jestesmy
    wlascicielem mieszkania, a umowa wynajmu wlasnie sie skonczyla.
    Wywalic na zbity pysk nie mozemy (trzeba zapewnic lokal zastepczy -
    moim zdaniem paranoja!) ale wejsc zeby zrobic remont chyba juz mamy
    prawo ? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2011-01-18 17:50:00
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 18 Sty, 17:13, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:
    > Ale on pisze, że wejście nastąpiło kiedy umowa już nie istniała, bo nie
    > płacili.

    Problem jest taki ze jak ktos jest zameldowany to mimo, ze umowa
    wygasla, a on nie ma gdzie mieszkac - nie mozesz go wywalic na zbity
    pysk. To jest chore prawo i ograniczanie prawa wlasnosci. Ale tak
    jest .. Pytanie czy mozemy zrobic remont ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2011-01-18 17:52:15
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 18 Sty, 18:47, Adam <a...@g...com> wrote:

> [...]
    > Wywalic na zbity pysk nie mozemy (trzeba zapewnic lokal zastepczy -
    > moim zdaniem paranoja!) ale wejsc zeby zrobic remont chyba juz mamy

    Ew. jaki lokal zastepczy mamy zapewnic - zapewne ustawodawca
    ograniczyl, ze jego koszt nie moze byc wyzszy niz koszt odstepnego
    jaki feralni wlasciciele nam placili... Jakby tak nie bylo to moznaby
    zapewnic lokal zastepczy za nieco wygorowana cene ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2011-01-18 22:08:50
    Od: Marek K <m...@W...pl>

    W dniu 2011-01-18 18:47, Adam pisze:

> [...]
    > - polecili zeby wziasc za swiadka wydarzen sasiada i wchodzic
    > jakkolwiek. Jest meldunek = jest prawo wejscia, z buta, loma, czy

    Mylisz zameldowanie z prawem do wladania mieszkaniem.
    Twoj znajomy mial prawo tam wejsc, bo tam mieszkal a byla zona
    bezprawnie wymienila zamki.
    Zameldowanie nie ma nic do rzeczy.

    Marek

  • 9. Data: 2011-01-18 22:13:57
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 18 Sty, 23:08, Marek K <m...@W...pl> wrote:

    > Mylisz zameldowanie z prawem do wladania mieszkaniem.
    > Twoj znajomy mial prawo tam wejsc, bo tam mieszkal a byla zona
    > bezprawnie wymienila zamki.
    > Zameldowanie nie ma nic do rzeczy.

    No przepraszam, a co znaczy "tam mieszkal" ? Mieszkasz tam, gdzie
    jestes zameldowany, przynajmniej wedlug prawa, nie? :) Zreszta policja
    pierwsze o co spytala to czy jest tam zameldowany. Jak tak = moze
    wchodzic. O nic wiecej nie pytali :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 10. Data: 2011-01-18 22:19:57
    Od: Agent Orange <a...@g...com>

    W dniu 2011-01-18 23:08, Marek K pisze:

    > Mylisz zameldowanie z prawem do wladania mieszkaniem.
    > Twoj znajomy mial prawo tam wejsc, bo tam mieszkal a byla zona
    > bezprawnie wymienila zamki.
    > Zameldowanie nie ma nic do rzeczy.

    Czy można komuś wynająć pokój w mieszkaniu /na umowę/ lub zastrzec w
    umowie że najmujący jest lokatorem dokwaterowanym i główny lokator cały
    czas mieszka tylko wpada raz na dwa miesiące w odwiedziny?

    Agent