  • 1. Data: 2009-05-27 15:53:26
    Temat: kuchenka indukcyjna
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ktoś kiedyś pytał o kuchenki indukcyjne.

    jestem po testach teki ir 641 w domu.

    pracuje bardzo cicho. praktycznie jej nie słychać nawet na pełnej mocy.
    Ponadto można ją podpiąć do 3 faz!

  • 2. Data: 2009-05-28 06:08:23
    Temat: Re: kuchenka indukcyjna
    Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl>

    > pracuje bardzo cicho. praktycznie jej nie słychać nawet na pełnej mocy.
    A czy piszczą garnki z dnem warstwowym ? Chodzi mi o stal 18/10 z wkładką
    ferromagnetyczną typu Zepter, Berghoff itp.

    Pzdr.
    Adam

  • 3. Data: 2009-05-28 14:44:06
    Od: "Buniek" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > A czy piszczą garnki z dnem warstwowym ? Chodzi mi o stal 18/10 z wkładką
    > ferromagnetyczną typu Zepter, Berghoff itp.

    Mi Berghoff nie piszczy na Aristonie :)

    Buniek

  • 4. Data: 2009-05-28 19:28:58
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Buniek wrote:
    > Użytkownik "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Mi Berghoff nie piszczy na Aristonie :)

    jakieś stalowe sprawdzałem i nie piszczą.