  • 11. Data: 2012-10-08 14:06:37
    Temat: Re: kuchnia Ikea
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:slrnk757ts.ufn.joshua@tau.ceti.pl...

    > Ach, zapomniałem. Lepiej poszukać innego AGD, bo whirlpool jest khem...
    > taki
    > sobie, a serwis whirlpoola to już absolutny koszmar... :)
    > Jeśli chcesz zabudowaną lodówkę dwudrzwiową, to bosche nie pasują (chyba
    > żeby poczarować z doborem innych drzwiczek, ale generalnie jest inna
    > wysokość dolnych drzwi).
    >
    > Pozdrawiam,
    Nie wiem jak to jest w Polsce, ale tu w Niemczech AGD Ikei ma 5 lat
    gwarancji. Ja też chciałem "lepszy sprzęt" i kupiłem zmywarkę poza Ikeą. No
    padło się jej w 25 m-cu. Całe szczęście, że sam się trochę grzebię i naprawa
    kosztowała mnie tylko wymianę pompy. Gdyby to był "bylejaki" Whirlipool, to
    by musieli naprawić.

    A że jest to najbardziej gówniany service na świecie, to potwierdzam. Jak
    mi się indukcja spaliła przy pierwszym podłączeniu, to nie uznali reklamacji
    twierdząc, że źle podłączyłem. Dopiero potężna awantura w Ikei zaskutkowała
    wymianą na nową płytę.

  • 12. Data: 2012-10-08 16:53:01
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 8 Oct 2012 14:06:37 +0200, Andy Niwinski napisał(a):

    > Dopiero potężna awantura w Ikei zaskutkowała
    > wymianą na nową płytę.

    Mściciel Andy?
    :-]
    (by XL)

  • 13. Data: 2012-10-09 14:28:06
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 6 Oct 2012 22:47:51 +0200, .:Artur:. napisał(a):

    > Jakies zastrzezenia? :) poza kodowaniem: )

    Tak:
    Wywal parcha.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 14. Data: 2012-10-09 18:30:25
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Ikselka" <i...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Mściciel Andy?
    > :-]
    Tradycyjnie odpowiem ci jak to ja:

    Goń się, suko....

  • 15. Data: 2012-10-09 21:17:54
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 9 Oct 2012 18:30:25 +0200, Andy Niwinski napisał(a):

    > "Ikselka" <i...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Tradycyjnie odpowiem ci jak to ja:
    >
    > Goń się, suko....

    Gonienie się to ty masz we krwi, a nie ja. Ci w Ikei też już to wiedzą.
    (by XL)