eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekupno nieruchomosci na ktorej siedzi bank i 2-gi wlasciciel › kupno nieruchomosci na ktorej siedzi bank i 2-gi wlasciciel
    From: "tr" <x...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: kupno nieruchomosci na ktorej siedzi bank i 2-gi wlasciciel
    Date: Thu, 5 Jan 2012 14:12:49 +0000 (UTC)

    Witam
    mam na oku nieruchomość - dom z działką jednak sytuacja prawna tej
    nieruchomości jest skomplikowana
    Malzenstwo mialo rozdzielnosc majatkowa zona zaciagnela kredyt hipoteczny,
    wybudowali dom, zona sie ulotnila i nie splacala kredytu, bank przejal swoja
    polowke druga polowka jest meza. Maz chetnie sprzeda bank rowniez ja bym
    kupil ale na kredyt hipoteczny ktory jest nieosiagalny bo nikt mi nie da
    kredytu na udzial w domu no i pozostaje druga polowka i to za ile ktos by
    chcial ją sprzedać wiedząc ze umoczyłem juz pieniadze w drugiej cześci
    nieruchomości

    Jakie jest wyjście z tej sytuacji aby kupić na kredyt hipoteczny? Moze macie
    takie doświadczenia i możecie podpowiedzieć jakąś drogę rozwiązania tego
    pata? Jakie sa pocedury bankowe w takiej sytuacji?

    dzieki