  • 1. Data: 2011-01-18 13:01:10
    Temat: licznik przedpłatowy
    Od: "Tomemk" <S...@g...pl>

    Ktoś praktykuje z Was licznik przedplatowy.

    Znajomy sie uparł i ma w domku, co prawda w ktorym nie mieszka, w ktorym to
    robotnicy grzali prądem 2
    dmuchawami po 3,3kW i miesięcznie na 1,2k :)

    na FV za 200zł ma 364kWh
    co daje 0,55zł za 1kWh.

    Ja płacę 0,56 za 1kWh do tego abonament
    na przedpłatowym on nie ma abonamentu, wliczony
    jest w kupione kWh.

    A pytając w energetyce w BOK-u stwierdzili, ze koszt jest dokładnie
    taki sam.

    500zł jednofazowy jednorazowo
    1200zł 3 fazowy jednorazowa opłata

    pozdrawiam
    AT

  • 2. Data: 2011-01-18 14:02:06
    Temat: Re: licznik przedpłatowy
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Tomemk" <S...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ktoś praktykuje z Was licznik przedplatowy.
    > taki sam.
    >
    > 500zł jednofazowy jednorazowo
    > 1200zł 3 fazowy jednorazowa opłata
    ,
    Właśnie dzisiaj założyłem taki licznik moim lokatorom w mieszkaniu. W
    informacji w Energa koszt pradu jest ten sam co licznika zwykłego, koszty
    stałe wliczone w kWh. Licznik ten kosztuje u nas 229,99zł jednorazowo lub w
    48 ratach po 5,99zł. Wybrałem oczywiście wersje ratalną gdyż te 5,99 będzie
    potrącane co miesiąc moim lokatorom przy pierwszym doładowaniu licznika.
    Wygodna sprawa w mojej sytuacji. A jeszcze pół roku temu Energa absolutnie
    nie chciała zakąłdac tych liczników, a teraz zakłada bez problemu.
    Trójfazowy kosztuje 469,99zł lu 48*12,99zł.

    Krzysiek

  • 3. Data: 2011-01-18 19:35:18
    Od: adam <a...@g...pl>

    Podziwiam Cię Krzysiu, że zrozumiałeś coś z tego bełkotu.
    A do do Tomemk kieruję pytanie - co robiłeś na lekcjach polskiego?
    Adam

  • 4. Data: 2011-01-19 21:02:26
    Od: "Tomemk" <d...@g...pl>

    > Podziwiam Cię Krzysiu, że zrozumiałeś coś z tego bełkotu.
    > A do do Tomemk kieruję pytanie - co robiłeś na lekcjach polskiego?
    > Adam

    Matematyką się zajmowałem

    BTW mądrej głwie dojść po słowie ;)