  • 1. Data: 2009-06-27 21:45:54
    Temat: malowanie eternitu
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    mam pytanie czym pomalować eternit falisty tak aby go nie trzeba było
    zbytnio szorować :)

    (proszę nie dawać rad na temat wymiany poszycia, osoby która ma ten dach nie
    stać na wymianę całego dachu)

  • 2. Data: 2009-06-27 22:57:08
    Temat: Re: malowanie eternitu
    Od: "Ulf" <d...@w...pl>

    > mam pytanie czym pomalować eternit falisty tak aby go nie trzeba było
    > zbytnio szorować :)
    >

    > (proszę nie dawać rad na temat wymiany poszycia, osoby która ma ten dach
    > nie stać na wymianę całego dachu)

    to niech go nie szoruje w ogole dla dobra swojego i osob znajdujacych sie w
    okolicy - sam eternit jak sobie lezy jest niegrozny, jedynie podczas obrobki
    (kurzenia) staje sie niebezpieczny dla zdrowia

  • 3. Data: 2009-06-28 04:46:56
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    > mam pytanie czym pomalować eternit falisty

    Są specjalne farby na tę okazję - bodajże Pillak
    ma coś takiego (szukaj koło farb do betonu i ocynku).

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2009-06-28 11:39:25
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    > mam pytanie czym pomalować eternit falisty tak aby go nie trzeba było
    > zbytnio szorować :)
    >

    > (proszę nie dawać rad na temat wymiany poszycia, osoby która ma ten dach
    > nie stać na wymianę całego dachu)

    Zainteresować się gminnym / powiatowym programem ekologicznym wymiany
    eternitu. Z pieniedzy które otrzyma się z programu wystarczy na papę
    termozgrzewalną SBS.

  • 5. Data: 2009-06-28 12:13:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 28 Jun 2009 13:39:25 +0200, William Bonawentura napisał(a):

    > Zainteresować się gminnym / powiatowym programem ekologicznym wymiany
    > eternitu. Z pieniedzy które otrzyma się z programu wystarczy na papę
    > termozgrzewalną SBS.

    A teraz wyjaśnij po jaką cholerę wymieniać dobry dach na kiepski?

    Dopóki eternit leży, to nikomu nie szkodzi. Dopiero samo zdejmowanie go
    jest niebezpieczne, a do tego pył azbestowy co byś nie robił zawsze się
    będzie po okolicy, w tym po budynku snuł.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 6. Data: 2009-06-28 12:17:42
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości

    > Zainteresować się gminnym / powiatowym programem ekologicznym wymiany
    > eternitu. Z pieniedzy które otrzyma się z programu wystarczy na papę
    > termozgrzewalną SBS.

    Z reguły gminy pokrywają połowe kosztów utylizcji eternitu.
    Nic więc nie zostaje a jeszcze trzeba sporo dołożyć własnych śodków.

    Kris

  • 7. Data: 2009-06-28 13:00:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:
    > Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości

    > Z reguły gminy pokrywają połowe kosztów utylizcji eternitu.
    > Nic więc nie zostaje a jeszcze trzeba sporo dołożyć własnych śodków.

    dokładnie żadna łaska.

  • 8. Data: 2009-06-28 13:46:39
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message

    > Z reguły gminy pokrywają połowe kosztów utylizcji eternitu.
    > Nic więc nie zostaje a jeszcze trzeba sporo dołożyć własnych śodków.

    Jadąc czasem bocznymi drogami widać, że ktoś zwalił z ciężarówki całą góre
    eternitu. Widać nie do końca opłaca się ta utylizacja skoro wywalają do
    lasu?

  • 9. Data: 2009-06-28 15:23:27
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    > Z reguły gminy pokrywają połowe kosztów utylizcji eternitu.
    > Nic więc nie zostaje a jeszcze trzeba sporo dołożyć własnych śodków.

    Nie wiem jaka jest reguła ale wiem jak wygląda program w moim powiecie.
    Etenrit jest skupywany po 500zł / tona. Czyli utylizację pokrywa program a
    uczestnik dostaje pieniadze na nowe pokrycie.

  • 10. Data: 2009-06-28 15:30:19
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    > Nie wiem jaka jest reguła ale wiem jak wygląda program w moim powiecie.
    > Etenrit jest skupywany po 500zł / tona.

    Reguły nie ma.
    Wszystko zależy od danej gminy - nawet w ramach tego samego powiatu.

    Pzdr

    JKK