  • 1. Data: 2011-03-26 12:10:16
    Temat: meble - zawias poszukiwany
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    chłopaki i dziewczyny, zerknijcie na fotkę:
    http://henku.ayz.pl/Smietnik/Szafka.jpg
    poszukuję zawiasu do mebla który pozwoli mi odchylać lub chować tą górną
    półkę... jak to się może nazywać? a może Ktoś wie Kto to może sprzedawać?

  • 2. Data: 2011-03-27 15:10:56
    Temat: Re: meble - zawias poszukiwany
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:imkl39$k36$1@news.onet.pl...
> [...]
    > półkę... jak to się może nazywać? a może Ktoś wie Kto to może sprzedawać?

    www.dacter.com.pl
    jak oni nie maja to nikt nie ma ;)

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 3. Data: 2011-03-28 14:51:01
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    no niestety nikt nie ma takiego zawiasu, jak inaczej można rozwiązać to
    odchylanie górnej części, może jakieś zawiasy wysuwane? ma Ktoś jakiś
    pomysł?

  • 4. Data: 2011-03-29 14:35:59
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    > no niestety nikt nie ma takiego zawiasu, jak inaczej można rozwiązać to
    > odchylanie górnej części, może jakieś zawiasy wysuwane? ma Ktoś jakiś
    > pomysł?

    Chyba tylko takie mocowane do bocznej ścianki, a nie do górnej...

    ________MAT_______

  • 5. Data: 2011-03-29 16:31:25
    Od: Piotr D. <p...@z...to>

    Dnia Mon, 28 Mar 2011 16:51:01 +0200, identifikator: 20040501 napisał(a):

    > no niestety nikt nie ma takiego zawiasu, jak inaczej można rozwiązać to
    > odchylanie górnej części, może jakieś zawiasy wysuwane? ma Ktoś jakiś
    > pomysł?

    Zależy jakie obciążenia ma te odchylane skrzydło znieść. Może prowadnica
    kulkowa jak do szuflad i zrób z grubszej płyty i wyfrezuj szczelinę na
    prowadnicę. Zwykłego zawiasu raczej nie znajdziesz, bo punktowo to wkręt
    nie utrzyma tak ciężkiej płyty (zwłaszcza jak ją jeszcze czymś obciążysz).
    Aczkolwiek zawiasy takie są (np. do barku w meblach) tylko zwykle oprócz
    nich po bokach dają zabezpieczenie przed wyrwaniem.

    Piotrek