    From: "Flyte" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: montaż grzejników w mieszkaniu
    Date: Mon, 31 May 2010 22:03:12 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    Witam,

    właśnie jestem w trakcie remontu mieszkania. Remont dopiero się zaczął, a z nim
    cała lista pytań. Na szczęście na większość udaje mi się odpowiedzieć w terminie
    nieuciążliwym dla wykonanwcy, ale na jednym wykonawca mnie zagiął:

    Chodzi o wymianę grzejników CO. Obecnie mam żeliwne z lat 70. Mają być coś nowe
    ala purmo. Teraz mam zawór tylko na górze (wlotowy) grzejnika. Fachowiec
    proponuje zawór wylotowy. Czy warto instalować coś takiego?
    Fachowiec mówi że można np. zakręcić zawory i zamalować za nimi. Niby fajnie,
    ale po co mi to? przypuszaczam że poprzedni właściciel ani razu tego nie robił.
    Wg mnie kaloryfery montuje się na sztywno, a nie zdejmuje na zimę.

    Montaż (właściwie wymiana) bez dolnego zaworu: 150zł
    Montaż z dodaniem dolnego zaworu: 220-230zł

    Która opcja jest warta rozważenia? Czy może macie Panie (i Panowie) linki do
    zdjęcia jak ten zawór dolny wygląda? nawet sobie tego nie potrafię wyobrazić.

    Pozdrawiam,

    Flyte