  • Data: 2010-05-31 21:00:35
    Temat: Re: montaż grzejników w mieszkaniu
    Od: NotBear <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-05-31 22:03, Flyte wrote:
    > Która opcja jest warta rozważenia? Czy może macie Panie (i Panowie) linki do
    > zdjęcia jak ten zawór dolny wygląda? nawet sobie tego nie potrafię wyobrazić.

    Np. taki:
    http://www.ferro.pl/produkt-zawor-grzejnikowy-odcina
    jacy-katowy-12-2211.html
    Pod zakrecanym kapturkiem jest sruba imbusowa.

    Chcialem napisac, ze warto, ale... w sumie za blaszakiem z Purmo nie
    bedzie widac, wiec odpada mi argument :-) Ja mam kaloryfy azurowe, wiec
    malowanie po zdjeciu to byla chwilka z walkiem, a nie gmeranie miedzy
    zeberkami.

    Drugi raz zawory przydaly sie podczas przerobki przylacza do kotla.
    Fachowiec spuscil tylko wode z rur, zrobil swoje, napelnil.
    Odpowietrzanie instalacji tez znacznie szybsze niz przy napelnianiu calosci.

    --
    NotBear