  • Data: 2010-06-01 06:54:17
    Temat: Re: montaż grzejników w mieszkaniu
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Flyte" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:60b5.000004c2.4c041600@newsgate.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > właśnie jestem w trakcie remontu mieszkania. Remont dopiero się zaczął, a
    > z nim
    > cała lista pytań. Na szczęście na większość udaje mi się odpowiedzieć w
    > terminie
    > nieuciążliwym dla wykonanwcy, ale na jednym wykonawca mnie zagiął:
    >
    > Chodzi o wymianę grzejników CO. Obecnie mam żeliwne z lat 70. Mają być coś
    > nowe
    > ala purmo. Teraz mam zawór tylko na górze (wlotowy) grzejnika. Fachowiec
    > proponuje zawór wylotowy. Czy warto instalować coś takiego?
> [...]
    U mnie w domu zamontowano i gorny (z termoregulatorem) i dolny (kulowy
    zwykly zawor odcinajacy). Czy sie przydaja? A jakze... NIe daj boze
    pekbniecie kaloryfera - odcinasz gore, dol, sciagasz grzejnik, wymieniasz
    i... po sprawie :-)
    Tak samo przy malowaniu/tapetowaniu... Ewentualnie przy checi wymiany
    grzejnika/przedluzeniu/skroceniu... NIe znam grzejnikow purmo, ale na ich
    stronce widac ze stosuja wlasnie i gorny i dolny zawor.
    http://www.purmo.com/pl/produkty/grzejniki-plytowe.h
    tm