eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanienie polecam firmy Tynk-bud
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 151

  • 31. Data: 2009-07-12 09:33:25
    Temat: Re: nie polecam firmy Tynk-bud
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl>

    kiki <c...@v...ts> napisał(a):

    >
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > news:h3a6va$hf5$1@news.onet.pl...
    > > Rafał wrote:
    > >> Ich wypociny można zobaczyć tutaj
    > >> http://www.budowa.pc-net.pl/tynkbud.htm
    > >
    > > a co niby prokurator ma do tego? :)
    > >
    > > co masz wpisane w umowie?
    > >
    > > to jest sprawa cywilna a nie karna.
    >
    > Kiedy wreszcie będą egzaminy Państwowe dla wykonawców z branży usług
    > budowlanych?
    >

    Rojenia Małego Jasia.
    pzdr., PB


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 32. Data: 2009-07-12 09:36:37
    Temat: Re: nie polecam firmy Tynk-bud
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości
    news:4a592545$1@news.home.net.pl...
    > Gdziekolwiek w Niemcowni jak Cię zatrzyma policja na jeździe z prędkością
    > 200km/h to się finansowo nie pozbierasz... Piratem Cię nie nazwą ale skasują
    > jak za 5 piratów w Polsce. Więc nie pleć bzdur.
    > Jeżdżąc po Niemczech zazwyczaj widzę że Ci pędzący 200 i więcej to głównie
    > Polacy...

    nie pisz bzdur...


  • 33. Data: 2009-07-12 12:18:51
    Temat: Re: nie polecam firmy Tynk-bud
    Od: "kiki" <c...@v...ts>


    "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> wrote in message
    news:4a592545$1@news.home.net.pl...
    > kiki pisze:
    >
    >> Jeżdżą źle, bo i szkolenie jest złe. Trzeba zmienić system szkolenia i
    >> ilość godzin jazd obowiązkowych z tych dwudziestu kilku do może i 100. W
    >> Niemczech prawko kosztuje ponad 2500 euro i uczą ich jeździć bez tego
    >> polskiego hamstwa na drodze. Nie wiem ile razy jechałeś po Niemczech ale
    >> ja jechałem wiele razy i jest to wielka przyjemność tam prowadzić
    >> samochód niejednokrotnie 200km/h i jakoś nikt mnie tam piratem nie
    >> nazywa.
    >
    > Gdziekolwiek w Niemcowni jak Cię zatrzyma policja na jeździe z prędkością
    > 200km/h to się finansowo nie pozbierasz... Piratem Cię nie nazwą ale
    > skasują jak za 5 piratów w Polsce. Więc nie pleć bzdur.
    > Jeżdżąc po Niemczech zazwyczaj widzę że Ci pędzący 200 i więcej to głównie
    > Polacy...

    Bzdury. Głównie Niemcy jadą szybko wypasionymi furami.

    Przeważnie jedzie się 150-160km/h środkowym pasem wszędzie tam gdzie nie ma
    ograniczeń, a jak jest czasami 120 to jadą 130-140 nieznacznie przekraczając
    prędkość.
    W ogóle nie masz pojęcia.



  • 34. Data: 2009-07-12 12:24:17
    Temat: Re: nie polecam firmy Tynk-bud
    Od: "kiki" <c...@v...ts>


    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:h3c4en$ht0$1@news.onet.pl...
    > kiki wrote:
    >> "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    >> news:h3anes$oo2$1@news.onet.pl...
    >>
    >>> popatrz na kierowców każdy musi zdać jedne z najtrudniejszych w
    >>> świecie egzaminów i popatrz jak ludzie jeżdżą jak tłumoki.
    >>
    >> Jeżdżą źle, bo i szkolenie jest złe. Trzeba zmienić system szkolenia
    >> i ilość godzin jazd obowiązkowych z tych dwudziestu kilku do może i
    >> 100. W Niemczech prawko kosztuje ponad 2500 euro i uczą ich jeździć
    >> bez tego polskiego hamstwa na drodze.
    >
    >
    > brak chamstwa na drogach to wynik ogólnej kultury Niemców a nie
    > kosztownych egzaminów

    Brak chamstwa wynika ze sposobu szkolenia gdzie kierowcy się wpaja pewne
    zachowania, a nie tylko wymaga parkowania między słupkami.
    W PL egzamin to zlepek nienawiści egzaminatorów do kursantów i wzajemnie. To
    całe szkolenie jest bez sensu u nas.
    W Chinach lepiej jeżdżą po lepszych autostradach niż u nas. Na tej A1 połowa
    kierowców jedzie wolno lewym pasem, nie mówiąc o tym, że A1 ma jakoś źle
    wyprofilowane zakręty i nierówną nawierzchnię.



  • 35. Data: 2009-07-12 12:27:03
    Temat: Re: nie polecam firmy Tynk-bud
    Od: "kiki" <c...@v...ts>


    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    news:h3b6ik$ctd$1@news.interia.pl...
    >
    > Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości
    > news:h3b6r6$bsj$1@opal.futuro.pl...
    >
    >> No tak ale tu u nas jest wszystko postawione na głowie. Zamiast budować
    >> autostrady to POpaprańcy naustawiali fotoradary.
    >
    > O to chodzi, wszystko na glowie i bedzie bezpiecznie bo wolno.
    > Nie tak dawno temu bylem na urlopie w gorkach. Przejazd trasa W-wa -
    > Katowice. Jedynka, dwojka, trojka, czworka, piatka i ... szostka? Skad,
    > radar i ograniczenie do 70. Za skrzyzowaniem jedynka, dwojka, ..., no i
    > tak gdzies do Belchatowa. Pozniej zapadl zmrok i przestalem zwracac uwage.
    > Za katowicami wcale nie lepiej. Tragedia po prostu. Nie tak dawno temu
    > nasz obecny premier opowiadal cos o ludziach stawiajacych radary bo nie
    > maja prawa jazdy, czy jakos tak to bylo. Fascynujaca metamorfoza, tylko
    > czemu zawsze w te bardziej debilna strone, nigdy odwrotnie. A wszystko jak
    > zwykle dla naszego dobra.

    A1 ledwo oddana, a kiepska. Złe przechyły na zakrętak, dudni na
    nierównościach przy szybkiej jeździe. Obawiam się, że jedna jeszcze zima i
    bedą łatać asfalt.

    A najlepsza draka jest na A2 gdzie zrobili za słabą podbudowę :-) Wykonawca
    sie tłumaczył, że liczył na to, że rząd nie wpuści TIR-ów na A2 :-)



  • 36. Data: 2009-07-12 12:28:41
    Temat: Re: nie polecam firmy Tynk-bud
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,58838
    44,Wielka_fuszerka_na_autostradzie_A2.html

    Ja bym im nie zapłacił do czasu aż nie rozbiorą całej autostrady i nie
    zrobią jej od nowa. Żadne upusty i naprawy nie mają sensu. Za 10 lat będzie
    to ruina



  • 37. Data: 2009-07-12 12:36:34
    Temat: Re: nie polecam firmy Tynk-bud
    Od: "kiki" <c...@v...ts>


    "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> wrote in message
    news:h3cal5$4nf$1@inews.gazeta.pl...

    >> Kiedy wreszcie będą egzaminy Państwowe dla wykonawców z branży usług
    >> budowlanych?
    >>
    >
    > Rojenia Małego Jasia.
    > pzdr., PB

    Oby jak najszybciej były takie egzaminy i reglamentacja usług jakichkolwiek.
    Egzamiy co rok i opiniowanie przez klientów nakazane ustawowo.



  • 38. Data: 2009-07-12 12:48:06
    Temat: Re: nie polecam firmy Tynk-bud
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    kiki pisze:

    > Bzdury. Głównie Niemcy jadą szybko wypasionymi furami.
    >
    > Przeważnie jedzie się 150-160km/h środkowym pasem wszędzie tam gdzie nie ma
    > ograniczeń, a jak jest czasami 120 to jadą 130-140 nieznacznie przekraczając
    > prędkość.
    > W ogóle nie masz pojęcia.

    To chyba dawno po Niemcowni nie jezdziles :) Na wiekszosci autostrad juz
    sa ograniczenia. Nie do 130 ale sa...


    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...
    [ Powered by Jah & Reggae Riddim ]


  • 39. Data: 2009-07-12 13:10:28
    Temat: Re: nie polecam firmy Tynk-bud
    Od: "kiki" <c...@v...ts>


    "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> wrote in message
    news:4a59db8b$1@news.home.net.pl...
    > kiki pisze:
    >
    >> Bzdury. Głównie Niemcy jadą szybko wypasionymi furami.
    >>
    >> Przeważnie jedzie się 150-160km/h środkowym pasem wszędzie tam gdzie nie
    >> ma ograniczeń, a jak jest czasami 120 to jadą 130-140 nieznacznie
    >> przekraczając prędkość.
    >> W ogóle nie masz pojęcia.
    >
    > To chyba dawno po Niemcowni nie jezdziles :) Na wiekszosci autostrad juz
    > sa ograniczenia. Nie do 130 ale sa...

    To ty chyba nie jeździłeś :-)



  • 40. Data: 2009-07-12 13:27:44
    Temat: Re: nie polecam firmy Tynk-bud
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    kiki pisze:

    > To ty chyba nie jeździłeś :-)

    Idz zamykaj pory w styropianie ;)


    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...
    [ Powered by Jah & Reggae Riddim ]

strony : 1 ... 3 . [ 4 ] . 5 ... 10 ... 16


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1